Dragon Age: The Veilguard: hihető a BioWare magyarázata a csapattagjaink kapcsán?

A WCCFTech többet is megtudott arról, hogy a BioWare következő játéka miképp indokolta meg, hogy életszerűbbek lesznek a bajtársaink egy korlátozás jóvoltából.

 

A Dragon Age: The Veilguard nem véletlenül változtatta meg a nevét, ugyanis korábban még Dreadwolf volt a játék alcíme. Corinne Busche és John Epler, a játék két rendezője kifejtette, hogy miképp járunk jobban azzal, hogy a csapattársaink felett nem lehet átvenni úgy az irányítást, ahogy erre lehetőségünk volt például az előző rész, a Dragon Age: Inquisition során (annak a főszereplője is fel fog bukkanni, és az ő kinézetét is majd finomhangolhatjuk saját tetszésünk szerint):

„A Dragon Age-nek olyan csodálatos, gazdag története és története van. A világépítés, szerintem tényleg ez az, ami életben tartja ezt a franchise-ot, és az emberek 10 évvel az Inquisition után is beszélgetnek róla. Szóval a mi sarkcsillagunk az volt, hogy azt akartuk, hogy megtestesítsd Rookot, hogy lépj Rook bőrébe, hogy úgy tapasztald meg ezt a világot a helyszínen mint ez a karakter. És ez azt jelentette, hogy nagyobb önállóságot adtunk neked, nagyobb kontrollt a karakter felett, minden egyes mozdulatot a kezedbe adtunk, és tényleg azt éreztettük, hogy ennek a világnak a része vagy.

Mi több, sokat beszéltünk a csapattársakról. Tudom, hogy a Dragon Age: The Veilguarddal kapcsolatban ma sok kérdés merült fel a társak mélységével és hitelességével kapcsolatban. Tényleg úgy éreztük, hogy itt nagy lehetőség van arra, hogy a társak jobban megvalósuljanak, jobban érezzék a karaktereiket, akik melletted harcolnak, és saját stílusuk, motivációjuk és interakcióik vannak, ha nem is te testesíted meg őket. De persze mindezek során a harcrendszerben, a csapatmunka, a szünet és a játék, a taktikai mélység érzését ismerjük. Ez volt a Dragon Age minden egyes kiadásán végigvonul. Szóval azon a vékony vonalon akartunk járni, hogy a csapatmunka és a stratégia érzete megjelenjen, de közben érezzük, hogy ebben a világban vagyunk,” mondta Busche.

„Igen, és Corinne már említette az autonómiát, ami Rookot illeti, de ahhoz, hogy a társak saját embereknek, saját karaktereknek érezzék magukat, az is hozzátartozik, hogy a csatatéren is autonómiát adjunk nekik. Ismétlem, te vagy a csoport vezetője. Saját személyiségük és saját történetük van, és azt akartuk, hogy ezt a játékmenetben is érezd,” tette hozzá Epler.

A Dragon Age: The Veilguard október 31-én fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)