Dragon Age: The Veilguard: a Fidesz megbukott biatorbágyi képviselőjelöltje és a Pesti Srácok munkatársa azon siránkozik egy PS cikkben, hogy miért nem lehet elég nagy mellű karaktert csinálni a játékban

Dezse Balázs, aki valaha még politikai ambíciókat dédelgetett Biatorbágyon, most azért húzta fel magát, mert egy videojátékban nem lehet hatalmas keblű női karaktereket létrehozni. Mert tudjuk, az igazán fontos társadalmi kérdések ott kezdődnek, hogy mekkora a digitális mellméret egy fantasyjátékban, ugye?

 

Úgy tűnik, nem viccelt Dezse Balázs, a PestiSrácok méltán híres firkásza, amikor a legutóbbi önkormányzati választás előtt a határtalan igazságérzetéről szónokolt. Az igazságérzet most nem a kormányzati korrupció vagy a társadalmi egyenlőtlenségek miatt jött elő, hanem azért, mert egy sárkányos-tündés világban nem lehet a mellméretet elég nagyra állítani. Hát micsoda világ ez?

Az ominózus írás, a „Leoperált mellű transzneműekkel provokál a Dragon Age: The Veilguard” című remekmű lényege az, hogy egy játékban, ahol mindent lehet, még azt is, hogy valaki sárkánnyal küzdjön, nem lehet elég nagy cicit kreálni. Micsoda tragédia! Ez tényleg az a pont, ahol már minden jóérzésű ember felháborodna, igaz? Itt bizony nem más történik, mint hogy az Electronic Arts

„szivárványos WOKE propagandája”

tönkreteszi a nemzeti identitást… és a mellbőséget.

Dezse így fakadt ki a cikkben: „Azt csak azok tudták eddig, akik ismernek, hogy úgy szoktam várni a kedvenc játékaim folytatásait, mint kisgyerek a karácsonyt. Azt viszont mindenki el tudja képzelni, hogy hogyan érezhet egy kisgyerek, amikor a fa alatt ülve kibontja az ajándékait és csak üres dobozokat talál.” Hát persze, mert mi mással lehetne párhuzamba állítani egy fantasyjáték karakterének mellméretét, mint egy gyerekkori traumával? Szívet tépő.

És ahogy Dezse tovább halad a logikai érvelésében: „Ez most nyilván úgy tűnhet, mint egy vicc, de ez véresen komoly.” Igen, Dezse úr, mindannyiunk élete most szegényebb lett, hogy nem lehet digitális implantátumot rakni a tünde karakteredre.

A cikk csúcspontja azonban az, amikor Dezse kifejti, hogy „az egész játék a nemek közötti különbségek gyűlölete köré épül”, amit onnan lehet tudni, hogy a karakterépítésnél a legnagyobb választható mellméret is „viszonylag kicsi”. Mert ha valaki nem rakhat képernyőre hatalmas melleket egy fantasy világban, akkor ott már valami mély társadalmi probléma van, ugye?

Az abszurditás csúcspontja: „Ennek egyébként a történet szempontjából semmi jelentősége nincs, de ne feledjük, az egész »játék« arra megy ki, hogy a gyerekeink lelkét minél korábban tönkretegyék.” Persze, hiszen egy 18+-os, felnőtteknek szóló videojáték, amely tele van erőszakkal és sárkányokkal, valójában arra szolgál, hogy a magyar gyerekek lelki világát rombolja. Mert minden probléma gyökere a mellméret, nemde?

Forrás: 444  PestiSrácok

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)