Olyan, mintha a Death Stranding középkori verziója lenne, lovakkal és egy hatalmas, nyílt világban, Mongóliában. Az ambiciózus Windstorm: The Legend of Khiimori játékot a fejlesztők 2025-ben tervezik kiadni korai hozzáférésben, és már most elismerésre méltó lovas irányítási mechanikákat ígér.
Sok inspirált játék túlnőtt már az eredetin, és bár a Death Strandinget említjük kiindulópontként a Windstorm: The Legend of Khiimori bemutatásakor, valójában egészen más játékokról van szó, legalábbis mechanikai szempontból. Hideo Kojima művéhez hasonlóan a 13. századi Mongóliában játszódó nyílt világ arra kér minket, hogy túléljünk, felfedezzünk, és lóháton teljesítsünk különféle futárküldetéseket, miközben felfedezzük e vidék misztikus titkait.
A Windstorm: The Legend of Khiimori egy fiatal mongol futár lovas szerepébe helyez minket, akinek, csakúgy, mint egész civilizációjának, a lovak kulcsfontosságúak a túléléshez és a hatalmas, gyönyörű mongol tájak felfedezéséhez. Nem hősként, aki a világot készül megmenteni, hanem egy egyszerű lovasként kell lovakat nevelnünk, megszelídítenünk és kiképeznünk, hogy megküzdjünk a változatos és eleven táj kihívásaival.
Óriási terület lóháton felfedezésre várva
A kaland egy hatalmas, nyílt világban játszódik, ahol a játékosok különböző biomokat fedezhetnek fel, miközben izgalmas történeteket ismerhetnek meg, és stratégiákat dolgozhatnak ki útvonalaik megtervezéséhez. A természetbe való belemerülés és az útvonalak gondos megtervezése kulcsfontosságú lesz a küldetések teljesítéséhez és a túléléshez ebben a kihívásokkal teli környezetben.
Az Unreal Engine 5 hajtja a játékot, ami lenyűgöző, részletgazdag tájakat ígér, melyek a játékosokat visszarepítik a történelmi Mongóliába. Az Aesir Interactive korábbi lovas játékaihoz képest a Windstorm: The Legend of Khiimori korai hozzáférésben jelenik meg, lehetőséget adva a játékosoknak arra, hogy befolyásolják a játék fejlesztésének jövőjét, és már a legkorábbi szakaszoktól kezdve részt vegyenek a fejlődésében.
Az izgalom érezhető a projekt iránt, hiszen az Aesir Interactive csapata keményen dolgozik a játék koncepcióján és fejlesztésén, hogy hiteles élményt nyújtsanak a lovasok rajongóinak. A cél az, hogy olyan címet hozzanak létre, amely tiszteletben tartja a lovas kultúrát, ugyanakkor szélesebb közönséget is vonz, beleértve azokat a játékosokat is, akik egy erőszakmentes kalandot keresnek egy nyílt világban.
A Windstorm: The Legend of Khiimori a tervek szerint 2025-ben jelenik meg korai hozzáférésben a Steamen. A fejlesztők arra ösztönzik a játékosokat, hogy adják hozzá a játékot a kívánságlistájukhoz, és kövessék a közösségi médiában, hogy naprakészek legyenek a projekt híreivel, történetével és a játékmenet alapvető részleteivel kapcsolatban.
Forrás: 3djuegos