Ghost of Yotei: a készítők egy fontos ígéretet tettek a folytatásra nézve!

A Ghost of Tsushima folytatása, a Ghost of Yotei, elkerüli az open world játékok egyik nagy hibáját. A Sucker Punch csapata azt ígéri, hogy a játék sokkal változatosabb élményeket kínál majd, és egy egyedibb világban kalandozhatunk.

 

Sokan azt gondolták, hogy a Sony legutóbbi State of Play eseményén a már ismert Horizon: Zero Dawn remaster verzióját mutatják be, és bár ez is része volt az eseménynek, a PlayStation japán csapata az igazi meglepetést a végére tartogatta: Ghost of Yotei. Ez a folytatás egy új, Japán történelmén alapuló nyitott világot ígér, amely mögött az eredeti Sucker Punch csapat áll. Nincs más kreatív csapat vagy külső kezek. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az amerikaiak ne alkalmaznának változtatásokat a javaslatban. Az új helyszín és a főszereplő mellett az egyik legfontosabb változás az, hogy a játék világának sokkal kevésbé lesz ismétlődő karaktere, mint az elődjének.

Bár sokan nem számítottak arra, hogy ez a bejelentés ilyen „hamar” érkezik, különösen tekintettel arra, hogy pár hónappal ezelőtt a PlayStation kiadta az első játék PC-s verzióját, az izgalom tapintható volt. Ez az új cím a jogelőd örökségének bővítésére törekszik, amely 2020-ban a Sony leggyorsabban eladott új szellemi terméke lett, több mint 13 millió eladott példánnyal. A Ghost of Yotei célja, hogy felülmúlja ezt a sikert, csiszolva az első rész olyan aspektusait, amelyek nem mindenki tetszését nyerték el.

Jason Connell kreatív igazgató a The New York Times-nak adott interjújában elárulta, hogy az egyik legnagyobb változás a világ ismétlődő jellegének csökkentése lesz. Ez sok nyílt világú játék közös problémája volt az utóbbi évtizedben, és negatív szempontként nehezedett a fejlesztőcsapatra az első játék során. Connell saját maga is tudatában van ennek, megjegyezve: “Szeretnénk ellensúlyozni ezt, és egyedi, változatos élményeket találni.”

Míg a Sucker Punch képes volt egyensúlyozni az első játék élményét a vonzó harccal és a látványosan gyönyörű világgal, a meglepetés a folytatás esetében kissé csökkenhetett. Éppen ezért a Ghost of Yotei nyitott világa egy egészként fog működni, amely célja, hogy vizuálisan és mechanikusan is meglepjen. “Az egyik kihívás, amellyel egy nyílt világú játék készítésekor szembesülünk, az, hogy ismétlődő természetű, amikor ugyanazt csináljuk újra és újra,” mondta Connell. Éppen ezért a csapat egy organikusabb koncepciót céloz meg, elkerülve az első játékot jellemző „teendőlistát”.

 

A folytatás nem lesz bosszútörténet

 

Végül, egy másik érdekes részlet, amelyet a Sucker Punch leleplezett, hogy a Ghost of Yotei egy „alulértékelt” karakter bosszújára épül. A főszereplő, Atsu, Erika Ishii színésznő által lesz megszemélyesítve, és úgy tűnik, hogy a cselekmény a feudális rendszer hatalmára és az emberekre gyakorolt hatására összpontosít. Ez a narratíva új megközelítést ígér, 1603-ban játszódik, több mint 300 évvel az eredeti játék eseményei után.

Ezen kívül azt is megemlítették, hogy a játékosok „nagyobb kontrollal” bírnak a történet alakulásában, utalva arra, hogy lehetnek kulcsfontosságú döntések, amelyek hatással vannak a cselekmény fejlődésére. Mindez, a repetitivitás megszüntetésével párosítva, a Ghost of Yotei-t a műfaj egyik legfontosabb címévé pozicionálhatja.

Source: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.