Az Xboxon kívüli stúdióktól akar visszajelzéseket a Microsoft!

A redmondi óriás úgy gondolja, hogy a rivális platformokra fejlesztő stúdióktól olyan remek szemszöget kaphatnának, amiből tanulniuk lehetne…

 

Az Xbox kutató részlege eddig játékosközpontú volt, de mostantól elkezdenek a játékfejlesztőkkel is számolni. Erről egy blogposztban közölt több részletet a Microsoft. A cél az Xbox ökoszisztéma fejlesztői partnereinek meghallgatása, valamint a termékcsapatokkal való együttműködés, hogy olyan meglátásokat és adatokat hozzanak nyilvánosságra, amelyek segíthetnek a jövőbeli eszközök és szolgáltatások javításában.

A játékfejlesztőkkel való közvetlen kapcsolattartás révén az Xbox célja, hogy olyan adatokhoz jusson, amelyek segítenek a fájdalmas pontok kezelésében és a játékok piacra dobásában részt vevő partnerek tapasztalatainak javításában a különböző szakterületek teljes spektrumában. Dr. Deborah Hendersen, az Xbox vezető felhasználói kutatója betekintést nyújtott ebbe az új kezdeményezésbe, amely átformálhatja a platformtulajdonosok és a játékfejlesztők közötti kapcsolatot.

Az új program különböző kutatási módszereket fog alkalmazni, amelyek tükrözik a játékosokra összpontosító tanulmányokban használt módszereket, de a fejlesztőkre szabottan. Hendersen részletezi a megközelítést: „Mindenfélét csinálunk. Ez igazából attól függ, hogy milyen kérdésre próbálunk választ adni. Gyakori módszerek az interjúk, a használhatóság, a játéktesztelés, a felmérések és a próba. Ugyanazokat a vizsgálatokat végezzük, mint a játékok tesztelésekor, csak éppen eszközökön és szolgáltatásokon,” írta Hendersen, aki kiemelte a program rugalmasságát és a toborzási folyamat alaposságát is: „Bármikor toborzunk, a résztvevőknek megadjuk az adott tanulmány részleteit, hogy megbizonyosodhassanak arról, hogy megfelelnek a célnak. Annak biztosítása, hogy a résztvevők úgy érezzék, megfelelően hozzá tudnak járulni a programhoz, kulcsfontosságú prioritás.”

A tanulmányokból összegyűjtött adatok döntő szerepet játszanak majd a Microsoft játékfejlesztőknek szóló kínálatának alakításában. A végső cél az, hogy a fejlesztők sokféle igényét kielégítsék a nagy stúdióktól a független alkotókig. Ez a stratégia lehetővé teszi, hogy az Xbox új nézőpontokat nyerjen. Az Xbox új kutatási kezdeményezése egy kísérlet a játékfejlesztők támogatásának előremutató megközelítése felé. Azzal, hogy figyelmüket a játékok mögött álló emberekre fordítják, az Xbox Research csapat célja, hogy olyan környezetet teremtsen, amelyben a különböző méretű és hátterű fejlesztők virágozhatnak, ami végső soron jobb élményekhez vezet a játékosok számára világszerte.

Legalább eszükbe jutott nagyobb közönséggel számolni.

Forrás: VGC, Microsoft

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu