Ez a döntés mindent megváltoztat a Metal Gear Solid 3 remake-ben!

Attól függően, hogy melyik kamerát használod, a Metal Gear Solid 3 Remake könnyebb vagy nehezebb lesz. Válassz okosan, mert később már nem változtathatsz! Két mód közül lehet választani: a Legacy, amely a klasszikus perspektívát kínálja, és az új New Style, amely közelebb hozza a kamerát Snake vállához, megkönnyítve ezzel a játékot.

 

Bár az elmúlt évtizedben rengeteg remake készült, a Metal Gear Solid 3 az egyik legfurcsább, mind azért, mert egy középső részt választottak újraindításra, mind azért, mert az eredeti alkotója nincs benne a projektben. A klasszikus sorozat új verziója Metal Gear Solid Delta: Snake Eater néven fog érkezni, bár a megjelenési dátumot még nem közölték, de ez nem akadályozta meg a Konamit abban, hogy folyamatosan meglepje a rajongókat. Most például az új kameranézetekről van szó, amelyek hatással lesznek a játékmenetre és a nehézségre.

Egy friss interjúban, amelyet a Famitsu (az Automaton fordításában) készített, a producer Noriaki Okamura és a kreatív producer Yuji Korekado beszélt a remake fejlesztéseiről és újdonságairól a 2004-es eredetihez képest. A legfigyelemreméltóbb változás a „New Style” kamera bevezetése, amely a Metal Gear Solid 3: Subsistence harmadik személyű módját idézi, de a kamera sokkal közelebb kerül Snake vállához.

Csak egyszer választhatod ki, melyik kameranézetet szeretnéd használni a remake-ben. Nem leszünk „kárhozottak” arra, hogy ezt az új stílust használjuk, ha nem akarjuk, mert választhatunk a New Style és az úgynevezett Legacy Style között is. Ez utóbbi a 2004-es játék távolabbi perspektíváját őrzi meg, de modernizálva lett. Fontos azonban megjegyezni, hogy a döntést nem lehet megváltoztatni a játék közben: csak a játék elején választhatunk a két mód közül, és ezután már nem lehet váltogatni.

Azért, mert nem lehet a nézőpontokat váltogatni a játékmenet során, a nehézséggel van összefüggésben. Korekado szerint a „New Style” könnyebbé teszi a játékot, mivel nagyobb látóteret kínál és lehetővé teszi a mozgás közbeni lövést, ami csökkenti a kihívást. Emellett a mesterséges intelligencia fejlesztése és Snake irányításának javítása is könnyebben játszhatóvá teszi a játékot.

A Legacy Style viszont közelebb áll az eredeti játék nehézségi szintjéhez, így a tapasztalt játékosok újraélhetik a Metal Gear Solid 3: Snake Eater kihívásait. Bár ez a klasszikus perspektíva is profitál a remake fejlesztéseiből, néhány beállítás nem lesz elérhető mindkét módban, így a klasszikus nézőpont nehezebb és kihívásokkal teli élményt nyújt, de egyúttal nyugodtabb, taktikusabb játékmenetet is kínál.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu