A „hóviharosok” rengeteg ötlettel rendelkeznek, és ezek túlnyomó többsége sosem valósult meg, pedig volt pár olyan ötletük, amin felettébb elgondolkodnánk, hogy mennyire sikeres lehetne még ma is…
A Blizzard rengeteg játékot törölt, de még ennél is több ötletet söpört le az asztalró. Erről Jason Schreier, a Bloomberg szerkesztője beszélt a MinnMax podcast legújabb epizódján. Itt hirdette a saját könyvét, ami a Blizzardról szól. Az október 8-án megjelenő könyv neve Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment, tehát a cég tündökléséről, bukásáról és jövőjéről van szó benne.
Volt egy játék, ami az űrben játszódott volna és vámpírok szerepeltek volna benne: ennek Bloodlines volt a neve. A Blizzard a Game Boyra is elvitte volna a Diablót (feltehetőleg a Game Boy Colorra). Aztán az azóta már bezárt Blizzard North (ez Kaliforniában volt) a Diablo után a Star-blo-n dolgozott, ami a Diablo sci-fi változata lett volna, és ez minden bizonnyal csak egy kódnév. Ezeket említette meg Ben Hanson, a MinnMax alapítója az interjú során.
Schreier további példákat említett: a Nomad egy posztapokaliptikus projekt volt; a Diablo 4-ből volt egy korai, külső nézetes kameraállást használó verzió (Hades); a World of Warcraft a Pokémon Go stílusát követő spin-offot kapott volna (Orbits); volt egy Helldivers-ízesítésű World of Warcraft; megemlítette a törölt túlélős játékot (Odyssey); volt egy God of War-stílust alkalmazó World of Warcraft spin-off (Andromeda; illetve a World of Warcraft és a Minecraft keverékét is tervezték (Avalon). Schreier elárulta, hogy az Avalonról most beszélt a nyilvánosság előtt az első alkalommal. Két évig állt fejlesztés alatt Jay Wilson (a Diablo III rendezője) és Mike Booth (a Left 4 Dead alkotója) vezényletével.
Schreier szerint aki az Avalont kipróbálta, menőnek tartotta, és inkább sandbox akció-RPG-s Dragon Quest Builders-féle stílusa volt, küldetésekkel és történettel rendekezett, de eléggé Minecraft-beütésű volt. Kár, hogy nem valósult meg…
Forrás: Gamesradar