Kissé érthetetlen a logika: bár nemrég törölték a The Sims-riválisnak tervezett életszimulátorukat, valami hasonlót mégis létre szeretne hozni a Paradox.
Miközben a cégtől várjuk a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2-t (de ez nem házon belül készül, ugyanis a The Chinese Room fejleszti), a kiadónak vannak azért más problémái is. Például a Cities: Skylines 2 esetében abszolút ki lehet jelenteni, hogy a játék messze nem jelent meg olyan állapotban, hogy ezzel a rajongók elégedettek lehessenek, és ezt a szituációt tetézi a Life By You is, amit a szemétbe vágtak… de a cég nem adja fel!
„Life By You… újra megpróbálnánk, de másképp. Meg kellene próbálnunk. Csak kisebbnek kellene eleinte tervezni. Megnéztük az összes lehetőséget. Ezért tartottunk először szünetet (azt hiszem, egy hónapot) és egy kicsit később leállítottuk. Egy hónapig próbáltuk kitalálni, hogyan csináljuk ezt? Mik a lehetőségek? És nem igazán láttunk egyet sem, ezért jutottunk el odáig.
Ez nem jelenti azt, hogy soha nem térünk vissza hozzá, vagy nem csinálunk valami hasonlót, de most nincsenek olyan lehetőségeink, amelyek ezt lehetővé tennék. Abszolút igaz lehet, hogy a fejlesztők minden belső célt elértek, de a játék nem volt versenyképes. De ez a helyzet, ha nem a saját „magodon” belül dolgozol, akkor nehezebb azt is érzékelni, hogy mikor kell elkészülniük a dolgoknak, és mikor nem,” mondta a PCGamernek Mattias Lilja vezérigazgató-helyettes.
„Szerintem annak az ötletnek, hogy életszimulátort készítünk, tökéletes értelme van. Tökéletesen illeszkedne a pilléreink közé. Ez lehetne egy Paradox-féle életszimuláció. Sok problémát láttunk ezzel a funkcióval, a grafikával kapcsolatban, hogy ez a dolog glitchel, hogy nem egészen működik. Végül csak azt láttuk, hogy ez semmiképp sem megy, és egyetlen dolog sem jobb itt valójában,” ért vele egyet Henrik Fåhraeus, a Paradox kreatív vezetője.
De ha ennyire nagy kockázatot vállalnak, akkor mit tesznek, ha a kísérlet kudarcba fullad?
Forrás: PCGamer