A spanyol stúdió sem úszta meg a manapság nagyon gyakori szituációt, ami a játékipar minden egyes csapatát érintette már valamilyen formában.
A LinkedInen posztolta a stúdió, hogy egy, még be sem jelentett játékon dolgoztak, de ezt törölniük kellett (erre indoklást nem adtak). „Ez a kemény döntés azt jelenti, hogy a stúdiót átszervezzük, és csak egy játék fejlesztésére koncentrálunk. Ezek a változások a stúdió néhány szerepkörére lesznek hatással. Ez egy hihetetlenül nehéz időszak, és arra összpontosítunk, hogy támogatást és útmutatást nyújtsunk az érintetteknek,” írta a Tequila Works, úgyhogy néhány embert el kellett bocsátaniuk.
Több játékot is ismerhetünk a stúdiótól. Ott van a Deadlight (2012; PlayStation 4, Xbox One, PC, Xbox 360), a The Sexy Brutale (ezen a Cavalier Games Studios dolgozott; 2017; PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC), a Rime (2017; PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC), a The Invisible Hours (2017; PlayStation 4, Xbox One, PC), a Wonderworlds (a Glowmade fejlesztette; 2017; iOS), a Groundhog Day: Like Father Like Son (2019; PlayStation VR, Oculus Rift, HTC Vive), a Gylt (2019; eleinte Google Stadia-exkluzív, de azóta megjelent PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, PlayStation 4-re, illetve Xbox One-ra), illetve a Song of Nunu: A League of Legends Story (2023; PlayStation 5, Xbox Series, PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch).
2022-ben a Tequila Works egy be nem jelentett mértékű befektetést kapott a kínai techóriások egyikétől, a Tencenttől, hogy a stúdió ezzel fejlődjön, és további eredeti IP-ket fejlesszen. A Song of Nunu: A League of Legends Story-t amúgy a Riot Forge adta ki. A népszerű MOBA spin-offjának kiadója januárban meg lett szüntetve, amikor a Riottól 530 embert bocsátottak el.
Úgyhogy tényleg nem telik el hét anélkül, hogy arról hallanánk, hogy valamelyik stúdiótól elbocsátottak valahány alkalmazottat. Remélhetőleg lassan elérünk ennek a végére, de még hol van az alagút végén a fény…?
Forrás: Gamesindustry, LinkedIn