Nintendo Switch 2: a legújabb Unreal Engine-funkciókat is támogatni fogja? [VIDEO]

Nem kizárt, hogy a japán cég még be sem jelentett (így hivatalos névvel sem rendelkező) konzolja talán a legújabb funkciókat is támogatni fogja az Epic Games engine-jében.

 

A Nintendo Switch utódjáról már sok pletykát hallottunk: például olyat is, miszerint még az Xbox Series S szintjét sem fogja megütni a nagy N következő generációs hardvere. Ettől függetlenül az Unreal Engine 5-tel kapcsolatban nem biztos, hogy jelentős lemaradásban lesz. Erről beszélgettek a Digital Foundry szerkesztői a lent beágyazott videóban.

Úgy gondolják, hogy a Lumen, a Nanite, illetve a Virtual Shadows Maps funkció is mind támogatott lesz a Nintendo Switch 2-n a rendszer architektúrájának köszönhetően. Talán még az 5.5-ös verzióval érkező MegaLights funkció is támogatott lehet, ha a teljesítmény ezt llehetővé teszi. A szerkesztők szerint konzolspecifikus lehet a technológia, hogy némi érthető veszteséggel is, de támogatott legyen minden funkció a Nintendo új hardverén, ha azok nem lesznek memóriaintenzívek. Még a hardveres Lumen is megoldható a megfelelő finomhangolások elvégzésével.

A Nintendo Switch azért kapott nagyobb külsős, third-party támogatást, mert a hardver támogatta az Unreal Engine-et, és ha a fejlesztők váltottak az UE5-re, logikus lenne a Switch utódjának is tartani a lépést a technológiával. Nem minden játék fog megfelelően skálázni, így lesznek kompromisszumok, de az eredményben talán nem fogunk minden esetben számottevő mértékben csalódni.

A Digital Foundry csapata még kitért arra is, hogy mekkora hatással lesz a handheld módban a Steam Deckhez képest a gyengébb technológia, és szerintük ez nem lesz annyira vészes, mert a Valve handhed PC-jét kicsit nehézkes használni, és érthető módon a Nintendo játékai nem érhetőek el rá. A fejlesztők nem a Steam Deckkel terveznek, míg a Switch-utódra tervezett játékok a platformra lesznek optimalizálva, és így az Nvidia DLSS felskálázóját is használhatják. Az egyetlen érzékeny forgatókönyv a teljesítménybeli különbségben akkor lesz, amikor a multiplatform játékoknak kell a belső fejlesztésű (first-party) címek által ki nem töltött űrt elfoglalniuk.

De mikor fogja leleplezni a Nintendo a platformot?

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu