A Space Marine 2 játékosai dühösek, és a legújabb frissítések miatt arra hívják fel a közösséget, hogy árasszák el negatív értékelésekkel a játékot. Miközben a Warhammer 40K legújabb játéka egy álomhónapot élt meg, a Saber Interactive felborzolta a kedélyeket, és a játékosok nem örülnek.
A dicsőség elérhető – nem könnyen, persze – de a tisztelet egy pillanat alatt elveszíthető, és ez történik most a Space Marine 2-vel. A Warhammer 40,000 univerzum legújabb játéka olyan sikeres szeptemberi rajtot vett, hogy sok játékos úgy érezte, mintha cukrászdába léptek volna. Milliós eladások, dicséretek és mémek vették körül ezt a régóta várt projektet. Azonban a játék első nagyobb tartalmi frissítésével a Saber Interactive változtatásokat hajtott végre a fegyverstatisztikákban és más elemekben, amelyek nem nyerték el a játékosok tetszését, akik most a „Nem tanultatok semmit a Helldivers 2-ből?” kiáltással támadják a játékot negatív értékelésekkel.
A játékosok, akik eddig élvezték a játék Operations módjának kiegyensúlyozott természetét, erőteljesen kritizálták az új nerfeket, amelyek szerintük negatívan befolyásolták az élményt. A 4.0-s frissítés egy új PvE térképet, egy új Tyranid ellenséget és Lethal nehézségi fokozatot tartalmazott, de a változtatások inkább megnehezítették, mintsem jobbá tették a játékot a magasabb nehézségi fokozatokon.
Az egyik legvitatottabb változtatás a frissítésben a kardok és lánckardok reakcióidejének csökkentése volt a tökéletes védés végrehajtásához. A patch előtt ezek a fegyverek rendkívül népszerűek voltak a könnyen végrehajtható sikeres parry-k miatt, különösen a kés fölött, ami elengedhetetlen volt a magasabb nehézségi szinteken. Azonban a változás korlátozta ezeknek a fegyvereknek a hatékonyságát, ami nagy elégedetlenséget okozott a játékosok körében. Sokan úgy érzik, hogy a változtatások feleslegesek voltak, és elrontják a harc egyik kulcsfontosságú mechanikáját.
A közösség feldühödött a Saber Interactive-ra
A játékosok reakciói erőteljesen negatívak voltak a közösségi médiában. A legfelháborodottabb játékosok Redditen, Discordon és Steamen panaszkodtak a játék legújabb változtatásaira. Az egyik játékos így nyilatkozott: „Állítsátok le a nerfeket, hadd szórakozzunk!” Egy másik játékos megjegyezte, hogy „Mi értelme ennyi baromság nerfnek egy olyan játékban, ami alapvetően a ‘power fantasy’-re épít?„.
A fejlesztők elismerték, hogy a változtatások célja az volt, hogy nehezebbé tegyék a játékot, mivel úgy érezték, hogy az Operations mód túl könnyűvé vált a korábbi frissítés óta. Azonban megígérték, hogy figyelembe veszik a játékosok visszajelzéseit, és a jövőben tovább finomítják a játék egyensúlyát. Ez az ígéret néhány játékos számára megnyugtató volt, de sokan azonnali javításokat követelnek.
Forrás: 3djuegos