Igaz, ez az első rész nem ugyanaz mint a 2014-ben megjelent Lords of the Fallen, de mégis frissítéseket terveznek neki a félgenerációs konzol támogatásán túl is.
A Hexworks, a Lords of the Fallen fejlesztői megosztották, hogy a PlayStation 5 Pro patch miképp tuningol a játék teljesítményén: „A Lords of the Fallen PlayStation 5 Pro verziója lehetővé teszi a játékosok számára, hogy a játékot az alap PlayStation 5 konzolhoz képest 40%-kal nagyobb pixelsűrűséggel élvezzék, ami élesebb képet és finomabb részleteket eredményez. A Performance Mode 4K felbontásban (1440p-ről felskálázva) gazdag vizuális részletgazdagságot biztosít folyékony 60 képkocka/másodperc sebességgel, élesebb távoli részletekkel, valamint finomított textúrákkal a karaktereken és a környezeten. A vizuális hűséget előtérbe helyezők számára a Quality Mode natív 4K-ban fut, és stabil 30 FPS mellett mutatja be az Axiom és Umbral kettős birodalmának bonyolult látványát.”
Tehát lényegében hozzák a kötelezőt, amit el lehet várni a PlayStation 5 Pro-n, hiszen ennek GPU-ja mégis erősebb az alapverzióéhoz képest. Érdekesség viszont, hogy a Lords of the Fallen további frissítéseket és javításokat fog kapni a közösség visszajelzései alapján. Ez azért is meglepő, mert már hivatalos, hogy a Hexworks a folytatáson dolgozik, ami a tervek szerint 2026-ban fog megérkezni.
Ha már folytatás, a Gamereactor interjút közölt Javier García Lajarával, a Hexworks művészeti igazgatójával, aki erről és az első részről is beszélt: „Egy hónap alatt elértük az egymillió eladott példányt, és ezután még több hónapig dolgoztunk a frissítéseken és a bevezetés utáni tartalmakon. Többé-kevésbé másfél millió eladás körül tartunk. A végleges számokkal még nem rendelkezem, de ennek így kell lennie. Sajnos nem volt tökéletes az indulás, főleg PC-n. A PC-s piac tele van különböző specifikációkkal. Futtathatod a játékot egy elég erős gépen, vagy lehet egy low-end PC-d, és a játékunknak mindkét platformon futnia kell, így a megjelenés után megpróbáltuk kijavítani ezeket a problémákat, és több hónapot töltöttünk ezzel.
Azt hiszem, ez megvalósult, és a játék most egy teljesen új élményt nyújt. Szerintem érdemes újra megpróbálni, ha a megjelenéskor problémáid voltak. A Lords of the Fallen 2 esetében nem csak a kettős világ (dual realm) mechanikáját tartjuk meg, hanem továbbfejlesztjük, és kihasználjuk az ottani lehetőségeket. Erről nem tudok túl sokat mondani. Az Epic Games beszállt a projekt finanszírozásába, és természetesen az Unreal Engine 5-öt használjuk,” mondta Lajara.
A stúdió tehát nem hagyja el az első részt sem a folytatás fejlesztése közben.
Forrás: WCCFTech