Nem vicc, de mostanában nagyobb eséllyel lehet PC-n a második részt olcsóbban megvenni mint a frissen megjelent első Red Dead Redemptiont…
Hosszú idő után végre eljutott oda a Take-Two és a Rockstar, hogy esetleg PC-re is elhozza a Red Dead Redemptiont. Ez megtörtént, és a lenti első videóban összehasonlítást is láthatunk, hogy miképp fest a Rockstar nyílt világú játékának PC verziója az Xbox 360-as és a Nintendo Switch-re szánt verziókkal szemben. Geração Power Up összehasonlításából jól kivehető, hogy a PC verzió legnagyobb előnyeként a magasabb felbontást nevezhetjük meg, és emiatt a képminőség élesebbnek tekinthető a Microsoft és a Nintendo konzolján látottakkal összevetve.
Viszont a látvány nem olyan erős, akárhogy is nézzük, és az áráról is írtunk már korábban. Viszont így lehetőséget ad valami másra: ha elég erős videókártyánk és processzorunk van, akkor nem muszáj 4K felbontásban gondolkodni, hanem akár 8K-ban is futtathatjuk a Red Dead Redemptiont! Ehhez természetesen jól jön egy kellően nagy felbontást támogató kijelző is, és mivel manapság még felettébb ritka a 8K-s monitor, ezért alaposan a zsebünkbe kellene nyúlni…
Ám mégis: a lenti második videóban azt láthatjuk, hogy MxBenchmarkPC miképp futtatja a Red Dead Redemptiont 8K-n egy Nvidia GeForce RTX 4070 videókártyával. Ez persze nem natívan megy (ott még nem tart a technológia… talán a következő generációs Blackwell architektúrán ez megvalósulhat), hanem az Nvidia DLSS felskálázásával. Az eredmény nem rossz, és ez is bizonyítja, hogy a „zöldek” felskálázója remek teljesítményre képes.
A Red Dead Redemption PC-n viszont csak a modokkal fog valóban szép látványt nyújtani. Ezt megvalósíthatja a későbbiekben a Reality Redemption, ami a jobb tükröződést, a világ és a növényzet „látótávolságának” növelését, vagy a részecskehatásokat fogja lehetővé tenni a Rockstar immár 14 éve megjelent játékában.
Már csak az a kérdés, hogy vajon a Rockstar miért váratta ENNYI ideig a PC-seket…
Forrás: WCCFTech