Ha mindig is arról álmodtunk, hogy a Föld felszínét élhetetlenné tesszük, miközben a pokol sokkal csábítóbbá válik, akkor pontosan ezt élhetjük át a Piraknights Games és a Team17 játékában…
A Sintopiában a túlvilágot benépesítő Humuknak mutathatjuk be pokoli létünket a varázslatok és a bűnök befolyásolásával. Uralkodjunk a pokol bürokratikus adminisztrációjában a csőcseléken, miközben büntetik a halott lelkeket, és profitot termelnek, hogy segítsenek felépíteni és fenntartani a pokolbeli birodalmunkat. A Sintopia egy istenjáték (pl. Populous) sandbox mókáját ötvözi egy menedzsment szimulátor mély rendszereivel és folyamataival, mindezt egy 1980-as évekbeli popkultúrájú pokoli tájba csomagolva.
A pokol adminisztrátorának lenni számos előnnyel jár. Ezek közül néhányba beletartozik az a képesség, hogy adminisztratív mágiával befolyásolhatjuk a felettünk lévő világot. Az egyik Humu egyre inkább bűnössé válik… vagy ha csak túl lassan jár, adjunk nekik egy kis baráti „motivációt” a a Zap varázslattal, vagy gyújtsuk fel a házukat úgy, hogy közben ők otthon vannak – mindez csak rajtunk áll, hogy megtesszük-e…
Formáljuk a pokol barlangjait a saját legmélyebb és legsötétebb vágyaink szerint. Papírmunka is kesz, de az egyik alkalmazott, akit felbérelhetünk, gondoskodni fog róla. Több időre lesz szükségünk, hogy kiéljük d a pokolbeli építész fantáziánkat. Győződjünk meg róla, hogy a lelkeink hatékony „átnevelésen” megy keresztül, hogy ne halmozódjon fel túl sok bűnük a sok életükben, ugyanis senki sem akar szembenézni a démoni invázióval, ami abból következik, ha túl sok romlottság van a világban. Tehát tartsuk szemmel ezeket a szinteket, különben a hatékonysági eredményeink, illetve a profit is vissza fog esni, ami felettébb veszélyesnek nevezhető.
A Sintopia korai hozzáférésben fog elindulni, és ezt így indokolták a fejlesztők: „A Sintopia enyhén szólva is szokatlan játék. A menedzsment/építő/istenjáték keveréke nem olyasmi, amit már sokszor csináltak. Szeretnénk szembesíteni az elképzelésünket a játékosok tapasztalataival és visszajelzéseivel, felmérni, hogy minden pont jól helyére jut-e, és a végső megjelenésig együtt iterálni a játékosokkal. Azzal, hogy a lehető leghamarabb átadjuk a közösségnek a játék első verzióját, biztosítjuk, hogy a játék a lehető legjobb legyen. Szándékaink szerint az Early Access időszak kicsit több mint egy évig fog tartani. Célunk, hogy befejezzük a tervezett tartalom fejlesztését, de figyelembe vesszük a játékosok visszajelzéseit is. Ha az előbbi ma már pontosan mérhető, az utóbbi még meghatározásra vár.”
A Sintopa 2025-ben rajtol a Steamen korai hozzáférésben.