A Hexworks és a CI Games játéka új frissítést kapott, így a stúdió nem viccelt, amikor azt mondta, hogy a Lords of the Fallen folytatása mellett az első rész frissítései is folytatódnak.
A közösségi visszajelzések és a kiterjedt játéktesztelés alapján sok játékmenetbeli módosításokat hajtottak végre. Ezért is látni a Steamen, hogy az új értékelések tekintetében a kategóriák között egyre feljebb kúszik, ami tükrözi ezeknek a folyamatos fejlesztéseknek a pozitív hatását, és elkötelezettek amellett, hogy folytassák ezt az utat a mi értékes hozzájárulásunkkal. A visszajelzéseink alapján finomhangoltak bizonyos összecsapásokat, hogy simább, magával ragadóbb harci élményt teremtsenek azáltal, hogy elszigetelik az eseteket, hogy megakadályozzák azt, hogy tömegesen letámadjanak. A visszatérő játékosoknak érdemes lehet újrakezdeni, mivel útközben néhány friss meglepetéssel is előrukkoltak a fejlesztők. (Az eredeti ellenségeloszlás és sűrűség továbbra is elérhető az NG+ módosítókon keresztül.)
Módosították bizonyos távolsági egységek érzékelését, hogy kijavítsák az igazságtalannak vagy irreálisnak tűnő eseteket. A Pilgrim’s Perchben a platformozást javított mutatókkal finomították, így az ugrások egyértelműbbé és a navigáció gördülékenyebbé vált. A PvP harcokban a készségalapú játék felemelése érdekében újra kiegyensúlyozták a skálázási mechanikát, különösen a mágiával felturbózott fegyverek és varázslatok esetében. Ezek a módosítások kizárólag a PvP-re vonatkoznak, így a PvE játékosok a jelenlegi buildjeiket nem érintik. Néhány fegyvertámadás enyhe módosítást kapott, hogy csökkentse az elmozdulást, ezzel nagyobb kontrollt biztosítva, miközben megőrzi a hatékonyságot és támogatja a játékstílusunkat.
A visszajelzésekre építve lépéseket tettek annak érdekében, hogy tovább gazdagítsák az új játékosok beilleszkedési élményét a Lords of the Fallenben. Azt szeretnék, ha minden új játékos úgy érezné, hogy az útja során felhatalmazást kap, és megértik, hogy néhány korai bemutató meredek tanulási görbét jelenthetett. A továbbfejlesztett megvilágítás és a vizuális módosítások egyértelműbbé és könnyebben navigálhatóvá teszik ezt a kezdeti oktatóterületet. Az olyan alapvető képességek (soulflay, syphoning) mostantól külön bemutatóhelyet kaptak a Redcopse későbbi részében, így az új játékosok fokozatosabban ismerkedhetnek meg az egyes funkciókkal. finomították az ugrás bemutatót, hogy könnyebben elérhető legyen. Eltávolították a Lightreaper bossfightot az NG0 játékosok számára a tutorial területről, de a Lightreaper még mindig ott ólálkodik Mournsteadben, és meglepetésként visszatér az NG+-ban.
Umbral, az Axiom élő világával összefonódott párhuzamos birodalom a játék bármely pontján elérhető, és alternatív utak, rejtett kincsek és titkok kiterjedt világát kínálja. Bár Umbral továbbra is szándékosan ellenséges marad, kiigazították a hangokat, a látványt és az ellenségek felbukkanási görbéjét. Mostantól a threadek („szálak”, Umbral bennszülöttjei) lassabban észlelik a jelenlétünket, így értékes időnk marad felfedezni a birodalmat, mielőtt a kísértés felerősödik. Végül megjelenik a Scarlet Shadow, és döntésre kényszerít minket: meneküljünk vagy vegyünk részt egy epikus leszámolásban.
Az Umbralba való kezdeti belépést most finomabb hangzásvilág kíséri, amely egyre intenzívebbé válik, ahogy tovább maradunk, és eléri a crescendót, mielőtt meg kell találni a kijáratot, vagy kockáztatnunk kell, hogy szembenézz azzal a bíbor kaszással. Az ellenséges megjelenések mostantól jobban vannak ütemezve, hogy a feszültség egyenletesebb, fokozatos felépülését eredményezzék. Mostantól több időnk lesz felfedezni, mielőtt a Scarlet Shadow felbukkan, ami fokozza a feszültséget. A játékosok visszajelzései alapján a vignetta-effektus lágyabb lett, hogy javuljon a láthatóság Umbral felfedezése közben. Külön VFX-et adtak az Umbral bennszülöttek spawnolására beállított tojásokhoz, mivel a fejlesztők észrevették, hogy néhány játékosnak nehézséget okozott megkülönböztetni az aktív és az inaktív bennszülötteket.
További teljesítményjavításokat hajtottak végre a játék több, grafikailag igényesebb területén, optimalizálva az élményt a gyengébb teljesítményű számítógépekkel rendelkező játékosok számára. Mivel a Lords of the Fallen most már teljes mértékben kihasználja a PlayStation 5 Pro teljesítményét (a továbbfejlesztett Performance Mode 1440p alapján 4K felbontásban és 60 képkocka/másodperc sebességgel, a Quality Mode pedig natív 4K felbontásban és 30 képkocka/másodperc sebességgel fut), készüljünk fel a Mournsteadbe merészkedő játékosok újabb hullámára.
Becsületes, hogy ennyire figyelnek a játékosokra!
Forrás: Gematsu