A Dragon Age 4 eredetileg teljesen más stílusban létezett, de a többszöri reboot eredményeképp végül nem azt kaptuk, amit a BioWare eredetileg tervezett…
Matt Rhodes, a BioWare művészeti igazgatója a Twitteren osztott meg nem kevesebb mint nyolc képet a játékból, és bizony az eredeti, 2014-es koncepció messze eltér attól, ami október 31-én megjelent PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re megjelent Dragon Age: The Veilguardhoz képest. „Még 2014-ben, még mielőtt a Dragon Age: Inquisitiont kiadtuk volna, elkezdtem felvázolni, milyen klassz dolgok jöhetnek ezután. Volt lendület, így ezek a gyors mock-upok azt vizsgálták, hogy hová vezethet néhány befejezetlen történetszál,” írta Rhodes. Mit is láthatunk az első hét képen?
A világ darabjaira hullik, ezért a Divine több elit csapatot küld ki, hogy keressék a válaszokat. A művészeti csapatnak tetszett az ötlet, hogy legalább egy „párhuzamos csapat”, egy másik csoport fantasztikus karakter, akikkel összefuthatunk, hogy segítsenek egy nagyobb világot sugallni. A káosz terjed, és a világ különböző frakciói jönnek, hogy tanácsot kérjenek az Inquisitortól. A Thedas-szintű káosz során három ellenséges frakció készen áll arra, hogy kihasználja ezt a pillanatot: a Tevinter, a Chasind és a Qunari. A mélyben olyan zavaró mozgolódások vannak, amelyek eléggé felkavarják a törpéket ahhoz, hogy megtegyék az elképzelhetetlent: a felszínre meneküljenek.
A tündék egész Thédasból hátrahagyják az életüket, hogy válaszoljanak az Arlathan erdejéből érkező titokzatos hívásra. Van egy találkozás Solasszal (az Arlathan-erdőben) és a sereggel, amelyet titokban épít. Van egy művészi tervezet egy lehetséges végjátékról is, ahol Solas felemelte a titánt, amelyre Minrathous városa épült, hogy erejét a fátyol feltépésére használja.
Rhodes pedig ezt írta a nyolcadik képről: „Az első igazi koncepciórajz, amit ehhez a projekthez készítettem. Tudtuk, hogy Tevinterbe megyünk, így ez volt az első kísérlet arra, hogy ezt konkretizáljuk. Egy hatalmas mágus, akit elf rabszolgái hordoznak egy gyaloghintón, és szedett-vedett kalandorok, akik megpróbálnak távol maradni a mágus őrjáratoktól és túlélni a városi labirintusban.”
Gyönyörű a látvány.
Forrás: PCGamer