Naoki Hamaguchi, a Final Fantasy VII Rebirth rendezője megígérte, hogy a jövőbeni játékokban nem lesz ennyire nehéz megszerezni a Platinum Trophy-t…
Egy videójáték Platinum Trophy-jának megszerzése olyan kihívás, amelyet sok játékos azért tűzött ki célul, hogy bizonyítsa elkötelezettségét, ügyességét és szenvedélyét egy adott játék iránt. Elérése sok-sok órányi erőfeszítést és időt igényelhet, amivel sokan mások nem rendelkeznek. Ez azonban gyakran problémává válik. Néha a trófeákat már-már nevetségesen nehéz elérni, és úgy tűnik, hogy ez a Final Fantasy VII Rebirth esetében is így van.
Bár a videójátékokban az eredmények és a trófeák olyan jutalmak, amelyek egyre népszerűbbek, a játékosok kis százaléka vállalkozik arra, hogy valóban teljesítse/megszerezze őket. Ezért a Square Enix JRPG-jében is csak nagyon kis arányban vannak olyan játékosok, akik elérik a platina fokozatot. Állítólag 2% körül van ez az arány, ahogy az a PSN Profiles weboldalán is látható. A japán cég tisztában van az ezzel kapcsolatos panaszokkal, mivel úgy tűnik, hogy ez frusztrálta a közösséget.
A Final Fantasy VII Rebirth rendezője elnézést kér a Platinum Trophy nehézsége miatt
A játékosok fórumokon és közösségi oldalakon, például a Reddit-en keresztül adtak hangot dühüknek. Naoki Hamaguchi, a Final Fantasy VII Rebirth rendezője azonban a Daily Starnak adott interjújában bocsánatot kért a közösségtől a Platinum Trophy nehézsége miatt. „Azt hiszem, van még egy dolog, amire azt mondhatom, hogy hiba volt részemről, amiért már elnézést kértem, és amit biztosan nem fogok még egyszer elkövetni, ez pedig az, hogy mennyire nehézzé tettem a Platinum Trophy megszerzését” – mondta (via Genki_JPN).
„Szóval biztosak lehettek benne, hogy tanultam ebből, és a jövőben nem fogom ennyire megnehezíteni a Platinum Trophy-t” – biztosít Hamaguchi. Ugyanebben a beszélgetésben a japán kreatív megerősítette, hogy az FFVII Rebirth nem fog DLC-t vagy kiegészítőt kapni. Ugyanis teljes mértékben az FFVII 3. részének remake-jére koncentrálnak, ami 2027-ben vagy akár 2028-ban érkezhet. Ennek jegyében a Square Enix megjegyezte, hogy átállnának az Unreal Engine 5-re, ha a Final Fantasy Remake 3. részének fejlesztése felgyorsulna.
Forrás: PSN Profiles, Reddit, Daily Star, X
Naoki Hamaguchi apologized for how difficult the Platinum Trophy in FF7 Rebirth is and said he won’t make Platinum Trophies that difficult again! #FF7R
“I think there is one other thing actually, which I can say was a mistake on my part, something that I've already apologized… pic.twitter.com/epWYAz39h5
— Genki✨ (@Genki_JPN) November 21, 2024