Egy álláshirdetés elárulja, hogy a Striking Distance Studios milyen elemmel készül a következő játékában, amelynek engine-je sem lesz olyan nagy meglepetés.
Már többször is hallottuk, hogy a The Callisto Protocol után újabb projekt készül a csapat kapui mögött, és az is bizonyos, hogy ehhez az Unreal Engine 5-öt fogja használni a stúdió. Mivel mostanában rengeteg stúdió használja az Epic Games technológiáját a saját engine helyett (elég csak egy példát felhozni: a CD Projekt RED ejtette a REDengine-t, és talán emiatt nem nagyon hajlamosak a Cyberpunk 2077-et PlayStation 5 Pro patch-csel ellátni…), a Striking Distance választása teljesen logikusnak tűnik.
Az álláshirdetésük egy pályatervezői gyakornoki pozícióra szól. A felelősségek közé tartozik az, hogy tervezzen meg és dokumentáljon olyan játékmenetbeli forgatókönyveket, amelyek egyjátékos és kooperatív elemeket is képesek támogatni. Ez bizony nem egyszeri kilengés, ugyanis az elvárások között felbukkan az, hogy a sikeres jelentkező képes legyen megérteni a többjátékos kooperatív játékmenetes és küldetéstervezési mechanikákat. Ebből adódóan a Striking Distance Studios biztosan co-op fordulattal készül következő játékában…
A The Callisto Protocol nem rendelkezett kooperatív elemekkel, így a fejlesztők fordulatot vettek azóta. Mivel a Dead Space 3-ban is volt co-op (és az egészen jól működött), érthető, hogy ezzel akar a stúdió próbálkozni. De ne felejtsük, hogy a játék még korai fázisban van a fejlesztését tekintve, így még sokat kell várnunk, mire többet fogunk hallani róla. Egy-két év biztosan el fog telni addig, amíg a stúdió egyáltalán bejelentse ezt a játékot!
A The Callisto Protocol legalább támogatja a PlayStation 5 Pro-t, így ha megkaparintottuk a Sony félgenerációs konzolját, akkor nem csak arra van lehetőségünk, hogy 4K felbontás mellett 60 FPS frame rate-et kapjunk, hanem arra is, hogy akár 8K-n is játsszunk, de ekkor másodpercenként 30 képkockával (a la No Man’s Sky).
A Striking Distance következő játéka még nem hivatalos!
Forrás: Pkinsight