A közösségi menedzser szerint felesleges túldramatizálni a Palworld kimaradását a jelöltek közül.
Elérkezett az év azon időszaka, amikor Geoff Keighley díjátadója, a Game Awards reflektorfénybe helyezi az év legkiemelkedőbb játékait. Természetesen ezzel együtt megjelenik a szokásos felháborodás is, amikor egyes rajongók kedvenc játékai nem kerülnek be a jelöltek közé.
Idén a januárban megjelent Palworld azok között a címek között van, amelyek kimaradtak a listáról, és valóban, ez meglepő lehet. Az év jelentős részében hatalmas népszerűségnek örvendett, rengeteg beszélgetést generált, és sok órányi szórakozást nyújtott a játékosoknak. Azonban a Game Awards nem a játékosok száma vagy a megjelent cikkek alapján működik. Ez inkább érzésekről szól: egyszerűen emberek döntenek arról, hogy „nekem ez a játék tetszik.” És úgy tűnik, idén nem volt elegendő ember, aki a Palworld-re voksolt volna.
Ez azonban nem akadályozta meg azokat, akik úgy érzik, hogy a játékot „kizárták” a versenyből. Ezt az állítást John Buckley, a közösségi menedzser Twitteren cáfolta.
„Nem hiszem, hogy a Palworld-öt kizárták volna,” írta. „A Twitter egyre humortalanabb hely lett. Ne dramatizáljátok túl a dolgokat, gamerek. Nem minden összeesküvés.”
No, I don’t think Palworld was snubbed.
Twitter has become such a banterless place. Stop being so over dramatic gamers. Not everything is a conspiracy.
That being said…Satisfactory was 1000% snubbed and I’ll be voicing that opinion ad nauseam at The Game Awards in person😡
— Bucky | Palworld (@Bucky_cm) November 18, 2024
Hát igen, a Twitter marad a Twitter.
Természetes, hogy a rajongók szeretnék, ha kedvenc játékaik elismerést kapnának egy ilyen jelentős eseményen. Vajon tényleg jó egy játék, ha Geoff Keighley nem ismeri el? A cinizmust félretéve, érthető. Mindenki azt szeretné, hogy a kedvenc játékaik mögött álló csapatok tehetségét és kemény munkáját elismerjék. De ha ez nem történik meg, az még nem összeesküvés.
Mindenkinek vannak játékai, amelyeket szívesen látna a jelöltek között. Buckley esetében ez a Satisfactory. Nálam bármilyen stratégiai játék. Komolyan, legalább egynek ott kellene lennie. Egy stratégiai kategória már nagyon időszerű lenne. De látjátok? Milyen könnyen bele lehet keveredni ebbe az egészbe. Mindannyian csak Geoff Keighley ritmusára táncolunk.
Forrás: PC Gamer