Berto Ritger, az Obsidian Entertainment senior régiótervezője a Gamesradarnak elmondta, hogy szerinte egy RPG mitől lesz különleges, és ebből adódóan nem egy gyorsan feledhető élmény.
Ritger szerint a műfajnak a sajátossága nem is főleg azon múlik, hogy milyen mondjuk a harci élmény, hanem valami másban rejlik a különlegesség: „Szerintem az RPG-k lényege, ami különlegessé teszi őket, az a kihagyható tartalom, hogy őszinte legyek, és ez sokkal személyesebbé teszi az élményt attól, ahogyan játszol a játékkal. Ha beszélsz valakivel, hogy „Ó, találtam ezt a dolgot a dokkok alatt. Van ez a kis titok a dokkok keleti oldalán, amit megtalálhatsz. És fel is tudsz mászni a tetejére, és ott vannak dolgok.”
De ha te találod meg, a barátod pedig nem, akkor ő talált valami mást, és ez nagyon érdekes párbeszédet teremt a játékról. Szeretnénk felhívni a figyelmedet olyan dolgokra, amelyekkel szeretnénk, ha foglalkoznál. A világítótorony nagyon magas, ezért mindenki látni fog egy nagy, magas dolgot, és fel akar majd mászni. Ezért ezt is szeretnénk támogatni. Ezt meg is tehetik, és ha akarnak, le is ugorhatnak az óceánba. Így próbáljuk felhívni a figyelmet erre,” mondta Ritger.
Tehát Ritger szerint az elsőre fel nem tűnő tartalmakban rejlik egy sikeres RPG kulcsa. Ebben azért van ráció, mert ha van egy terület, ami elsőre nem tűnik annyira érdekesnek, és később valaki mégis kideríti, hogy mégis valami izgalmas rejlik ott, az bepörgetheti a játékkal kapcsolatos online kommunikációt (erre kiváló példa a Silent Hill 2 Remake, amelynek titkai még nem lettek mind felfedve; erről a minap írtunk), másrészt pedig ez a játékosok számát tolja feljebb, és így az újrajátszhatóság is javulhat.
Az Avowed február 18-án fog megjelenni Xbox Series-re és PC-re, de az Xbox Game Pass Ultimate-előfizetők az első naptó kezdve elérhetik az előfizetéses szolgáltatáson keresztül is.
Forrás: WCCFTech