A Hello Games joggal bonthat pezsgőt, ugyanis olyan eredményt ért el a No Man’s Sky, amire 2016-ban még nem nagyon számíthatott volna…
2016 augusztusában, a nagy hype után hiányos, bugos formátumban jelent meg PlayStation 4-re és PC-re a No Man’s Sky. A Metacriticen a PC verzió átlaga egy 1-100 skálán a mai napig mindössze 61 pont, ami nem valami jó, és akkoriban a játékosok is felettébb kritikusak voltak a Steamen a játékkal kapcsolatban. Egy hónappal a játék megjelenése után az Egyesült Királyság reklámszabványügyi hatósága is vizsgálatot kezdeményezett a sok panasz miatt. Pár hónap múlva a bíróság ártatlannak ítélte a Hello Gameset, de a játék fogadtatása még mit sem változott.
A Hello Games viszont nem adta fel. Elkezdte folyamatosan fejleszteni és bővíteni a játékot, és mindezt INGYEN tette. Ilyesmit a Starfield kapcsán biztosan nem fogunk látni Todd Howardtól és a Bethesda Game Studiostól! Évek teltek el, rengeteg nagyobb frissítés és egy rakat új tartalom érkezett a No Man’s Sky-ba, ami azóta mindegyik konzolon felbukkant az utóbbi két konzolgenerációban (és PlayStation 5 Pro-n előremutatóan jó, erről írtunk is).
2021 szeptemberében jutott el a No Man’s Sky, hogy a közepes (Mixed) értékelési kategóriából a többnyire pozitívba (Mostly Positive) lépjen fel a Steamen. Most, kicsivel több mint három évvel később Murray (aki a játék közösségi felületeit is kezeli) a Twitteren írta, hogy újabb mérföldkövet ért ell a játék. Most már a nagyon pozitív (Very Positive) kategóriába lépett fe a No Man’s Sky, és Murray sem hiszi ezt el. Nagyon hálás érte, és szerinte nem tudjuk, hogy ez mennyire sokat is jelent a stúdió számára.
Ezúton is gratulálunk a Hello Gamesnek, mert nagyon hosszú utat tett meg a stúdió, amit ma már rajongók vesznek körül. Remélhetőleg a következő játékuk, a Light No Fire is ennyire sikeres lesz (ez amúgy egy valódi bolygóméretű többjátékos sandbox szerepjáték).
Forrás: WCCFTech