The Witcher 3: elképesztő, hogy milyen volt a korai prototípusa! [VIDEO]

Egy 3 órás videóban láthatjuk, hogy milyen volt a The Witcher 3, mielőtt a CD Projekt RED (CDPR) egy kicsit módosított rajta a 2015-ös megjelenése előtt.

 

Moonknight, Ferroxius, Crygreg és Glassfish kiadta a What Lies Unseen első részét. Ez a sorozat a The Witcher 3 fejlesztési történetét és evolúcióját dolgozza fel, és ebből készült a lent látható videó. Néhány hatalmas változás történt! A játék alcíme eredetileg A Time of Sword and Axe (A kard és balta ideje) volt The Wild Hunt helyett. Rendelkezett egy VATS-szerű fókuszrendszerrel, amellyel a szörnyek gyenge pontjait célozhattuk meg.

Sokkal több volt az oda-vissza utazás Velen, Skellige és Novigrad között, és a cselekményszálak és karakterek, amelyek a végleges verzióban jobban benne voltak, több felvonásra is kiterjedtek. A Yennefer vagy Triss közötti választás azt jelentette, hogy a másik varázslónő nem volt jelen a játék utolsó harmadában. A The Witcher 2-ből Iorveth is megjelent, és fontos szerepet kapott. Volt egy többrészes rablási küldetés Novigradban, amihez szövetségesekre volt szükség (a Kaer Morhen ostromához hasonlóan). A véres báró (Bloody Baron) története egészen más volt, és a játék végén folytatódott. A befejezés sokkal kétértelműbb és melankolikusabb volt. Geralt és Avallac’h egy küldetés során a Cyberpunk 2077 Night Cityjébe teleportáltak (!), és a játékban nem volt Gwent, helyette visszatért at első két részből ismert szkanderezés és kockapóker.

Nem vicc: volt egy küldetés, ami lényegében felvezette volna a CDPR következő játékát, úgyhogy ezzel hype-olhatta volna a lengyel stúdió a közönséget. Amúgy a modderek a REDkit moddolási eszköztárának köszönhetően bukkantak rá minderre: „A fejlesztőkészlethez tartozott egy string-adatbázis, amely szinte minden egyes sor szöveget tartalmazott, amely a Witcher 3 fejlesztésének legkorábbi és legutolsó pontja között íródott. Ebből az adatbázisból közösen dolgoztunk azon, hogy az adatokat egy kézzelfogható szinopszissá alakítsuk át, amely a dokumentumok nagy részét teszi ki,” írták a modderek.

A játék hatalmas volt: 150 óra kellett volna a végigjátszásához, és ez csak a fő küldetésekre vonatkozik! A Novigradban zajlódó sorozatgyilkos-küldetés egy titkos vámpírtársadalmat fedezett volna fel (a la Vampire: The Masquerade), és a gyilkos ennek a tagja lett volna, a többi vámpír pedig segített volna. Shani az első részből feltűnt volna, és mindezt a The Witcher 3 DLC-jében újra elővették volna. A befejezések is sokkal sötétebbek voltak. Ciri életben tartása a világot reggelire elfogyasztó hatalmat is életben hagyta volna és az utolsó boss egy elárult Avallac’h ellen lett volna. A Nilfgaard császárnőjéhez kapcsolódó befejezés teljesen eltért, de hangneme azonos volt. Ciri Vaják-befejezése arról szólt volna, hogy a szörnyvadászatból kiábrándult volna, és bűnösnek érezte volna magát Avallac’h halála miatt, ezért elhatározta, hogy beutazza a síkokat, hogy más módot keressen a megállítására.

Ez bizony elég durván hangzik.

Forrás: PCGamer

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu