A FromSoftware következő játéka követni fogja a stúdió eddigi hagyományait, és olyan karakterekkel is rendelkezni fog, ami a korábbi játékaik egyikére fog minket emlékeztetni.
Az Elden Ring: Nightreignben nyolc előre meghatározott karakter lesz, akik közül választhatunk. Most nem lesz karakteralkotó. Például a Duchess eléggé a Bloodborne stílusát hozza a gyors oldallépésével és hátraszaltós ugrásával. Törékeny, alacsony HP-jű, de jóval gyorsabban mozog a társaihoz képest. Lesz viszont egy olyan karakter is, aki a Sekiro: Shadows Die Twice-ra fog bennünket emlékeztetni! Erről Ishizaki Junya, a játék rendezője nyilatkozott a PCGamernek:
„Az egyik, akit a trailerben láthattál, és aki a végleges játékban is benne lesz, egy íjász típus, aki távolsági alapú támadásokkal rendelkezik (íj, nyíl). Kibővített célzási rendszerük van azoknak a játékosoknak, akik a lövöldözős, TPS-stílusú játékmenetet kedvelik. Még egy, amiről beszélhetünk, az Elden Ring DLC-ben megjelent deflect mechanikából merít ihletet. Reméljük, hogy azok a játékosok, akik szeretik ezt az intenzívebb, egy az egy elleni stílusú, eltérítés-alapú harcot, élvezni fogják ezt a [karaktert],” mondta Ishizaki, aki az IGN-nek elmondta, hogy egy summoner is lesz, aki egy spirituális barátját is beveti a harcok során. Ugye az Armored Core-ból nem fog meríteni a japán stúdió…?
A Bandai Namco a játék weboldalán közli, hogy az Elden Ring: Nightreign hálózati tesztje februárban jön, és erre január 10-étől lehet regisztrálni. Tehát a Dark Souls 2, a Dark Souls 3 és az Elden Ring után ismét módunk adódhat a megjelenés előtti próbára, ami a rajt előtt kb. 2-6 hónappal lehet. Az Elden Ring esetében a hálózati teszt a kezdő zónára, Limgrave-re limitálta a hozzáférést, és sok erős felszerelés is volt, ami a végleges játékban csak sokkal később állt a játékosok rendelkezésére. Ezzel pedig a balanszolásra és a játékosok visszajelzésére koncentrálhatott a japán stúdió, amit valószínűleg ismét alkalmazni fog a FromSoftware a spinoffban is. Feltehetőleg a teljes térkép nyitva lesz, de fontos elemek (a meta, a karakterek fejlesztése, a dinamikus változások, az ellenfelek és bossok nagyobb része) valószínűleg kimaradnak, vagy félkészen lesznek a játékban, és ezt az adatbányászok úgyis felfedezik.
Remélhetőleg az Elden Ring: Nightreign, ami jövőre jön PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, az alapjátékhoz hasonlóan minőségi lesz (de ez önálló, standalone cím lesz, tehát nem kell hozzá megvenni az Elden Ringet!).
Forrás: PCGamer