Leírni is nehéz, de igaz: eddig nem lehetett működésre bírni a MachineGames játékát PC-n, ha olyan videókártyán futtattuk, amin kevesebb mint 8 GB VRAM volt!
Második patchét is megkapta Indy, és sok dolgot kijavítottak. Megoldották azt a problémát, amikor a felhasználók Game Slotja sérültnek vagy teljesen hiányzónak tűnhetett, holott valójában nem volt vele probléma. Javítottak egy olyan hibát, amikor a játékos nem tudta felvenni Indy ostorát, vagy a kamerát állandóan aktiválva maradt. Javítottak egy olyan problémát is, amikor a játékos elejthette és elveszíthette a kameráját, ha a gyors alkalmazó gombot használta, miközben egy másik közeli felvehető tárgyat vizsgált. Megakadályozták, hogy a „kettős látás” (Double Vision) a képernyőn ragadt, amikor Indy majdnem megfulladt. Azoknak a játékosoknak, akik már találkoztak ezzel a problémával, a majdnem megfulladás megismétlése megoldja a problémát. Néhány további javítás történt, hogy a jelenetek során a duplikált képkockákból eredő „szaggatás” csökkenjen.
A küldetésekkel és küldetésekkel kapcsolatban kijavítottak egy olyan problémát, amikor Gina nem tudta megközelíteni a vatikáni kincseskamra titkos bejáratát, ami megakadályozta a küldetés előrehaladását. Javítottak egy másik hibát is, amikor Gina a Vatikán kincseskamrájának kijáratához vezető zárat feltörheti, amint belépünk a szobába, ami azt jelenti, hogy lemaradhatunk néhány nagyon fontos történeti fejleményről. Javítottak egy nagy lyukat a Sukhothai-i Ziggurat körüli fal szélén a padló ütközésérzékelésben, amin a játékos áteshetett.
Mi a helyzet a PC-specifikus javításokkal? Javítottak egy olyan problémát, amikor a bekapcsolt Nvidia DLSS teljesítményproblémákat okozhat, vagy amikor az Nvidia Frame Generation nem volt megfelelően aktiválva, ha a HDR is használatban volt. Az Nvidia Low Latency Mode teljesítményproblémákat okozhatott, ha Frame Generationnel együtt használtuk, de ezt most már javították. Javítottak egy olyan problémát, amikor a globális megvilágítás teljesen kikapcsolhatott, ha az elvárt VRAM-nál kisebb mennyiség van a videókártyánkon (kevesebb mint 8 GB).
Volt egy probléma, amikor a belső terekben túl világos lehetett a világítás, ha a path tracing (teljes sugárkövetés) közepes vagy magas minőségre volt állítva. Az Nvidia Frame Generation ideiglenesen letilthatódik a HDR első alkalommal történő aktiválása esetén. Hogy ez megoldódjon, kapcsoljuk ki a DLSS-t, majd be (és ezt csak egyszer kell megtenni). Az OBS miatt kiakadhatott a játék PC-n, de a 31-esre frissítéssel ez megoldódik. A globális megvilágítás javult Xbox Series-en, hogy kijavítsák azokat a problémákat, ahol az árnyékos területek a vártnál világosabbnak tűntek.
Viszont ne felejtsük: ez egy olyan játék, ahol kötelező a sugárkövetést támogató videókártya használata!
Forrás: WCCFTech