A Final Fantasy VII Rebirth PC-verziója számos olyan grafikai újítást tartalmaz, amelyek túlszárnyalják a PlayStation 5 képességeit. Emellett a fejlesztők a DLC-k lehetőségét is nyitva hagyták.
A Final Fantasy VII Rebirth január 23-án megjelenő PC-verziója kapcsán Naoki Hamaguchi rendező izgalmas részleteket árult el az Epic Games-nek adott interjújában. Elmondása szerint a PC-s kiadás jelentősen továbbfejlesztett fényrendereléssel érkezik, amely orvosolja a PS5-ös változattal kapcsolatos egyik leggyakoribb kritikát. Emellett a PC-verzió gazdagabb 3D-modellekkel és magasabb felbontású textúrákkal büszkélkedhet, amelyeket csak csúcskategóriás PC-ken lehet megfelelően futtatni.
A játék támogatja az NVIDIA DLSS-t és a VRR-t is, amint azt a bemutató videó is megerősítette, valamint felhasználóbarát grafikai beállításokat kínál azoknak, akik nem szeretnének mélyebben elmerülni a grafikai opciók testreszabásában. Azok számára, akik mégis személyre szabnák a beállításokat, részletesebb opciók is rendelkezésre állnak. Ez a második rész PC-s változata jelentősen több lehetőséget kínál majd, mint a Final Fantasy VII Remake csalódást keltő PC-portja.
Hamaguchi a modokról is szót ejtett, és noha a játék nem támogat hivatalos modokat, a fejlesztőcsapat örömmel fogadja a felhasználói módosításokat – kivéve, ha azok sértőek vagy nem megfelelőek. Ennek ellenére, látva a Final Fantasy XVI modjainak történetét, a rendező óvatosságra intett.
Ami az új tartalmakat illeti, Hamaguchi elárulta, hogy eredetileg epizodikus DLC-t terveztek a PC-verzióhoz, ám végül a trilógia utolsó részének befejezésére helyezték a prioritást. Ennek ellenére, ha a PC-s megjelenés után erős játékosigény érkezik, a csapat mérlegelheti a DLC-k elkészítését, így lehetséges, hogy Cid vagy Vincent karakterei még a trilógia zárása előtt megjelenhetnek.
A Final Fantasy VII Rebirth jelenleg PlayStation 5-ön érhető el, a PC-s megjelenés január 23-án várható.
Forrás: Wccftech