Felejtsd el a Silent Hill-stílusú játékmenetet! A Cronos: The New Dawn harcrendszere közelebb áll a Resident Evil-hez, amelyet a rendező szerint a Capcom remake-jei ihlettek, ötvözve a klasszikus dizájnt a modern technológiával.
A Silent Hill 2 Remake sikere után a Bloober Team újabb horrorélménnyel jelentkezik, amely már első bemutatójával felkeltette a figyelmet: ez a Cronos: The New Dawn. A 2025-re tervezett megjelenéssel sok játékos kíváncsi, milyen mechanikákra számíthat. A projekt vezetője elmagyarázta, hogy a harcrendszer inkább a Resident Evil-sorozatot idézi, mint a Silent Hill-t.
Jacek Zięba, a játék rendezője a GamingBolt-nak adott interjúban kijelentette: „A harc szempontjából a Cronos inkább Resident Evil, és kevésbé Silent Hill. A legújabb Resident Evil remake-ek megmutatták, hogyan lehet intelligensen ötvözni a régi iskola dizájnját a modern technológiával és a játékipari szabványokkal.”
Folytatta: „Ezek a remake-ek mind különböző megközelítéseket tesztelnek – hatalmas tudásbázist biztosítanak, amelyből meríthetünk. Ez lehetőséget ad arra, hogy olyasmit hozzunk létre, ami ismerős lehet a játékosok számára, ugyanakkor teljesen egyedi élményt nyújt.” A Cronos: The New Dawn célja, hogy friss túlélőhorror élményt kínáljon anélkül, hogy elveszítené a műfaj alapvető esszenciáját.
A Resident Evil és a Dark Souls találkozása
A Resident Evil évek óta számos projekt inspirációs forrása. A Cronos: The New Dawn nemcsak a Capcom sorozatából merít ötleteket, hanem a FromSoftware szinttervezési munkáját is figyelembe veszi. Zięba ugyanebben az interjúban elárulta, hogy a játék „a Resident Evil 2, a Resident Evil 4 és időnként a Dark Souls” elemeiből merít, különös hangsúlyt helyezve a „labirintusszerű szakaszokra”.
Forrás: 3DJuegos