Starfield: Miért van ennyi töltőképernyő? Egy volt Bethesda-fejlesztő elmagyarázta

„Meglepett, hogy ilyen sok van.” Egy volt Bethesda-fejlesztő, Nate Purkeypile beszélt arról, hogy nem számított ennyi töltőképernyőre a Starfield-ben. A volt fejlesztő megosztotta gondolatait Neon City töltési zónáiról, és részletezte ennek okait.

 

A Starfield az egyik legjobban várt címként robbant be 2023-ban. A Bethesda ambiciózus űr-RPG-je több mint 1000 bolygó felfedezését ígérte a játékosoknak. A hatalmas univerzumnak, valamint a narratívára és a felfedezésre helyezett hangsúlynak köszönhetően a játék sokak figyelmét felkeltette, és egy űrkutatók közösségét hozta létre. Azonban voltak elemek, amelyek kevésbé nyerték el a közönség tetszését – ezek közül az egyik a töltőképernyők nagy száma.

 

Miért van ennyi töltőképernyő a Starfield városaiban?

 

Egy volt Starfield fejlesztő, Nate Purkeypile, aki 14 évet töltött a Bethesdánál, a Videogamer interjújában beszélt az űr-RPG-ben szerzett tapasztalatairól, miután 2021-ben távozott a stúdiótól. Az interjú során szó esett a játék töltőképernyőiről, különösen a nagyobb városok esetében. Az egyik ilyen város Neon, amelyről azért beszélhetett, mert részt vett a fejlesztésében.

„Neon létezhetett volna anélkül is, hogy ennyi töltési zóna lenne benne. Amikor még dolgoztam rajta, néhány ezek közül nem is volt jelen, szóval meglepett, hogy ennyi lett a végleges verzióban,” mondta Purkeypile. Ennek több oka is van, az egyik a Creation Engine működésében keresendő, a másik pedig a teljesítményoptimalizálásban. „Sok minden azért lett lekapcsolva Neonban, hogy javítsák a teljesítményt,” tette hozzá (via IGN).

Purkeypile, aki a Starfield vezető világítástechnikai művésze volt, a New Atlantis nevű várost is megemlítette, amelynek közlekedési rendszere töltőképernyők segítségével gyorsítja meg az utazást. „New Atlantis esetében szerintem egyszerűen azért csinálták így, hogy ne kelljen végig a vonaton ülni,” magyarázta. A volt fejlesztő azt is megjegyezte, hogy szerinte a Bethesdának érdemes lenne átállnia az Unreal Engine 5-re, bár egy másik szakértő szerint ez nem érné meg.

Forrás: 3DJuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu