Wartorn: miképp kötődik a Myth: The Fallen Lordshoz a BioShock vezető tervezőjének új játéka? [VIDEO]

A Wartorn ihlete mögött egy olyan elfeledett Bungie-játék áll, ahol törpéket irányíthattunk, hogy azok zombikat robbantsenak fel.

 

Mindenkinek eltérő, hogy mikor tapasztalt először fizikát egy videojátékban. Egy korai példának a Myth 2: Soulblightert lehet felhozni a Bungie-tól. Ez egy fantasy taktikai játék, ahol hatalmas káosz kerekedik abból, ahogy a törpék bombákat hajigálnak, és a seregük idővel a zombik testrészeit szerte a pályákon hagyják. Bár a franchise-ot a Halo kapásból felül tudta múlni, ez a játék ihletet adott a Texas államban levő Dallas-i Stray Kite Studios számára. A Wartorn bejelentéséről már írtunk részletesebben.

A bejelentő videó nem nagyon merül el abban, hogy milyen narratívát kap majd a Wartorn, hanem inkább arra tér ki a videó (amit azért lent beágyaztunk), hogy milyenek lesznek a harcok. A Myth ihlete kb. harminc másodperccel a videó kezdete után fel is ismerhető, ugyanis ekkor láthatjuk a nyílzáporos képességet, de újabb fél perccel később az, amikor egy ogre a földhöz vágja a bunkósbotját, hogy egy lökéshullámot generálva ledöntsön több ellenfelet is a lábáról.

A Bungie művétől is van eltérés, mert a természeti képességek is a Wartorn részei, így például tűzgolyókat is lehet majd használni. Van még a szökőár varázslat is, amely a trailer felénél egy csapat tüzes démon fölé borul. Ezek az elemek a jelek szerint a már megszokott módon lépnek majd kölcsönhatásba egymással (a víz eloltja a tüzet, a villám villamosítja a vizet, stb.), miközben a Stray Kite állítása szerint nagymértékben rombolható környezetekben is pusztítást végeznek.

Paul Hellquist, aki a SWAT 4 és a BioShock vezető tervezője volt, később a Borderlands játékdizájn-igazgatója volt, és most a Stray Kite-nál dolgozik. Shovaen Patel, a stúdió társalapítója korábban az Orcs Must Die-sorozaton dolgozott, és ennek a hatása is érzékelhető. Hellquist egy YouTube-osnak, CohhCarnage-nek adott interjújában elmondta, hogy a Myth nagy hatással volt rájuk: „Különböző ötleteket vetettünk fel, hogy milyen játékokat szeretnénk készíteni. És felvetettem, hogy játszott-e már valaki a Myth-tel? És Shovaen rögtön azt mondta, hogy igen, és ő imádta annak idején. Ez volt az, ami elindította a lavinát, és azon gondolkodtunk, hogy mennyire király lenne feleleveníteni néhány dolgot abból a termékből, de modernizálva azt,” mondta Hellquist.

A Wartorn a tervek szerint idén fog korai hozzáférésben megjelenni a Steamen.

Forrás: PCGamer

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu