Tizennégy éven keresztül dolgoztak a csapat tagjai a Blizzard Entertainment ma is futó MMO-ján, de onnan kiválva egy új fantasy világot teremtettek.
A Legacy: Steel and Sorcery-t a tavalyi Steam Next Festen láthattuk már, és akkor az egyik legnagyobb érdeklődést elérő cím volt. Az osztályalapú többjátékos RPG-s fejlődést és kraftolást kombinálja az MMO-s PvP elemekkel. Külső nézetet használ, és egy high fantasy világban játszódik tele ogrékkal, rogue-okkal, harcosokkal és varázslókkal. Már akkor fejlesztés alatt állt, amikor az extraction alműfaj (a küldetések általában akkor érnek véget, ha eljutunk egy adott pontra a pályákon) még nem robbant be a köztudatba, de így is képes lesz felkelteni magára a figyelmet.
Bár többjátékos címről van szó, szólóban, vagy háromfős csapatokban is játszani lehet majd, hogy így fedezzük fel Mithrigarde termetes világát. Sok harc lesz, de eközben a fő feladat a Legacy: Steel and Sorcery-ben az, hogy az elfeledett kincsekre, az erőforrásokra rátegyük a kezünket, majd jussunk vissza a bázisra anélkül, hogy elveszítenénk azokat. Ez értelemszerűen nem lesz egyszerű, mert sok szörny fog az életünkre törni, és a többi csapattal is meg kell küzdeni, ugyanis ők is ugyanazokat a dolgokat fogják keresni mint mi.
A lootolás, a szintlépés, a küzdelmek, a felfedezés és a PvP harcok pedig mind az MMO stílusjegyei lesznek. A korai játékosok technikai visszajelzéseit a fejlesztők figyelembe fogják venni, és így új karakterosztályok (varázsló, paladin), pályák és játékmódok is lesznek, amelyek később fognak bejutni a játékba, amiről nem írtuk eddig, hogy óvatos megjelenési modellt fog alkalmazni.
A Legacy: Steel and Socrery ugyanis korai hozzáférésben fog először megjelenni, és már tudjuk az árat és a megjelenési dátumot is. Az early access időszak február 12-én veszi kezdetét, és 25 dollárért (10 ezer forintért) lehet majd hozzáférni a Notorious Studios játékához, ami tehát eléggé baráti árazással rendelkezik a riválisokhoz képest.
Forrás: WCCFTech