EA Sports FC 25: miért nem hozta az Electronic Arts elvárásait? A vezérigazgató válaszol!

Andrew Wilson biztosan nem számított arra, hogy a korábban FIFA néven futó, évente megjelenő focijátéka nem hozza a kiadó elvárásait!

 

Már írtunk arról, hogy a Dragon Age: The Veilguard alulteljesített, és a másik játék, ami nem érte el az Electronic Arts elvárásait, meglepő módon az EA Sports FC 25 volt. Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója a kiadó negyedéves üzleti jelentésében beszélt arról, hogy a játék jó rajtot vett: jó minőség, stabil állapot, és az előző részhez képest az előrendelések, a játékosok lekötése és a monetizáció (Ultimaate Team) mind javultak, de nem tudta megtartani a momentumot, mert kevesebb újonc volt, és a közönség gyorsabban elvesztette az érdeklődést… illetve sokan egyszerűen nem vették meg a friss epizódot, hanem az eggyel korábbival játszottak tovább!

„Míg a korai vásárlások erősen indultak, a megjelenés utáni akvizíciós kohorszok hosszabb ideig vártak a ciklusban az új cím alkalmazásával, mivel sokan maradtak a korábbi iterációkon. A teljes HD-élményeink összesített játékosai éves szinten stagnáltak. Ez a mix-eltolódás és a lassabb új játékosszerzés a cím várakozásokhoz képest alulteljesítő teljesítményének körülbelül a felét teszi ki. A vártnál gyengébb elköteleződés tette ki a fennmaradó rész nagy részét. Folyamatosan hangoljuk a játékot, hogy versenyképes és magával ragadó élményt nyújtson. Idén a játékmenetet érintő számos kulcsfontosságú változtatás után a szokásosnál több visszajelzést kaptunk az egyensúlyt érintő konkrét problémákról az egyik legversenyképesebb csoportunktól. Ez a negyedév végére a vártnál alacsonyabb elkötelezettséget eredményezett.

Időt szakítottunk arra, hogy meghallgassuk és megerősítsük a hallottakat, és néhány jelentős változtatást hajtottunk végre mind a játékélményt, mind a megfelelő fejlődést és jutalmakat illetően egy nagyszabású frissítésben, amely január 16-án, közvetlenül a Team of the Year (Év csapata) eseményünk elindítása előtt élesben is elérhetővé vált a játékosok számára. Ezek az intézkedések sikeresnek bizonyultak, hiszen a frissítésre és az eseményünkre is nagy visszhangot tapasztaltunk, valamint a közösségünk pozitív játékmenet-érzelmi mutatóit. A játékmenet-frissítést és a népszerű Team of the Year eseményünket követően több mint 2 millió Ultimate Team-játékost aktiváltunk újra, és minden megszerzési kohorszban pozitív tendenciákat tapasztaltunk,” mondta Wilson.

Talán nem kellene évente kiadni a sportjátékokat, ha minimális frissítések vannak benne. De hiába mondanánk az Electronic Artsnak…

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu