Humanity 2.0: szellemi folytatást kap a nem hivatalos Alien-játék! [VIDEO]

Az Alien: Isolation után nem biztos, hogy az a legjobb játék, ami az Alien nevet valamilyen formában a címében hordozza, hanem ennél mélyebbre kell ásnunk.

 

A válasz a Duskersben keresendő. Ebben a 2016-ban megjelent indie játékban egy parancssori interfészen keresztül távolról irányított drónok segítségével roncsolt űrhajók felkutatása a feladatunk. Remekül megragadja Ridley Scott filmjeinek sci-fi veszedelmét. A játék fejlesztői, a Misfits Attic azóta nem adott ki másik játékot, de a lent beágyazott videóban Tim Keenan, a stúdió alapítója felfedte, hogy mi az, amin azóta a csapat dolgozott.

Három új játék koncepcióján dolgozott a Misfits Attic, és most már játszható formátumról is beszélhetnek. Szereti a Duskerset, és ennek lényegében folytatása lesz a Humanity 2.0. A prototípus ugyanazt a drótvázas vizuális stílust használja mint a Duskers, és ugyanaz a játékmenet-hurok is: drónokból álló osztagokat küldünk lepukkant űrhajókra, hogy kifosszák a javakat… lehetőleg anélkül, hogy a bennük rejlő dolgokat (lényeket) nem zavarjuk meg.

Keenan szerint a Humanity 2.0 azt is lehetővé teszi, hogy ezeket a hajókat feldaraboljuk, és új űrhajókat építsünk belőlük, majd ezeket az új hajókat saját drónokkal töltsük fel, akik képesek lesznek megvédeni őket a fedélzetükre lépni próbáló kalózoktól. A Duskerekkel ellentétben a drónok nem lesznek puszta automaták, amelyek teljesítik a parancsainkat. Csakhogy ha fejlesztjük őket, akkor glitchesek lehetnek, így szórakoztató személyiségbeli furcsaságokat kapnak. Például nem szeretnének majd szűk folyosókon végigmenni, mert klausztrofóbiásak lesznek.

Érdemes szót ejteni a Misfits Attic két másik projektjéről is. Az egyik a Scheme, egy fantasy politikai stratégiai játék. Ebben a cél az, hogy lejjebb lehessen vinni a kamerát a 4X műfajban, miközben a terjedelemmel sem szalad el a ló. Még csak csapatokat sem kell mozgatni benne, hanem meg kell győzni a nagyobb befolyású embereket, hogy háborút kezdjenek egymással, mi meg eladjuk mindkettőnek a fegyvereket. A másik a Magic Wizard Chess. Keenan szerint ez egy taktikai roguelike HP csíkok nélkül, illetve egy sakkal nyakon öntött Balatro…

Az indie projektek mindig képesek alaposan túlszárnyalni az AAA koncepciókat, nem?

Forrás: PCGamer

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu