Nem képernyőre: a tévéfanatikus Gex nem egyszer a képernyőbe ugrik, hogy más-más világban próbálja meg megállni a helyét.
2023 júliusában volt a bejelentés, miszerint a Gex Trilogy készül, de a Limited Run Games azóta konkrétan semmit sem mondott arról, hogy a három platformer kollekciója mégis mikor fog megérkezni. Most sincs olyan konkrét megjelenési dátumunk, de legalább megjelenési évszakot kaptunk a kiadótól. A semminél ez is több, és remélhetőleg nem lesz ebből egy halasztás, mert azt már több alkalommal láthattuk más címek esetében.
A Carbon Engine-en futó Gex Trilogy-ban értelemszerűen három játék lesz: a Gex, a Gex: Enter The Gecko, illetve a Gex: Deep Cover Gecko. A Gexben a HBO komikusa, Dana Gould szólaltatja meg a gekkót, ami megerősíti, hogy a Limited Run Games az észak-amerikai verziókat veszi alapul, ugyanis az Egyesült Királyságban Leslie Phillips, illetve Danny John-Jules is Gex hangja volt (előbbi a második, utóbbi a harmadik részben). Gould anno az első rész írója volt, és több mint 300 megszólalása van (persze ezek manapság már avíttasak lesznek mind a három részben… de korszakja váltogatja a humort).
Az első részben Gexet beszippantja a médiadimenzió, és minden világban TV-ket kell tönkre vágnia, hogy kiszabaduljon. Több mint 450 képkockányi 3D-s animációja és kézzel renderelt háttere van a játéknak, ami anno a 3DO húzócíme volt. A Gex: Enter the Gecko innovatív kamerakezelést ígér (de anno ebben és a folytatásban is tré volt az… majd meglátjuk), és Gould itt már több mint 500 sornyi, szájszinkronizált megszólalást adott a gekkónak, aki több világba is eljut sok eltérő kosztümben. A harmadik részben a Baywatchból Marlice Andrada alakítja Agent Xtrát, Gexnek már több mint 1000 sornyi megszólalása van, új titkos, játszható karakterek vannak, és itt is kitérnek az új kamerarendszerre.
A Gex Trilogy nyáron érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, illetve Nintendo Switch-re.
Forrás: Gematsu