Blades of Fire: a fejlődés a fegyverekre és képességekre vonatkozik!

A MercurySteam nemrég bejelentett játékának a rendszerigényei is felbukkantak, úgyhogy van miről beszámolni.

 

Az Epic Games Store blogján felbukkant egy interjú a fejlesztőkkel, akik kihangsúlyozták, hogy nem a csili-vili mágikus spellekre és az RPG-szerű statisztikákra helyezték a hangsúlyt, hanem arra, hogy a játékosok fegyverei és képességei hogyan fognak fejlődni. Ahogy korábban írtuk már, a kovácsmesterség lesz a játékmenet fontos eleme: egyedi anyagkombinációkkal rengeteg fegyvert hozhatunk létre (lásd a lenti képet). Csak akkor hasznájuk a fegyvert, ha ez szükséges, mert még a hordók megütésével is el fognak kopni (tehát itt is lesz tartóssági csík). Kaotikus mozgási stílus lesz a harcokban, hogy folyamatosan sakkban tartsanak ahelyett, hogy megtanuljuk a mozgási sémákat. Nem fogja a történetközpntú Blades of Fire folyamatosan a játékosok kezét fogni.

„Aranból semmiképpen sem lehet varázsló istent csinálni a Blades of Fire végén. Rengeteg látványos dolgot megtehetnél, hogy a fegyvered tűzgolyókat lőjön, vagy más, igazán látványos dolgokat… de nem ez a célunk! Hanem az, hogy minden igazán fontos legyen. Meg lehet tölteni a képernyőt vizuális effektekkel, és a karaktert nagyon erősnek éreztetni, de kénytelenek vagyunk elérni, hogy azért érezd magad erősnek, mert értelmes dolgokat csinálsz – mert azt a fegyvert használod, te alkottad meg azt a fegyvert, az ellenségnek van egy nagy hatótávolságú fegyvere, és ezt a problémát meg kell oldanom.

A történelmi YouTuberek az élekről beszélnek; az egyensúlyról, a tömegközéppontról, a markolatokról és a kezelésről, valamint az élek összehangolásáról. Nem beszélnek a mozgékonyságról, az erőről, az állóképességről, az intelligenciáról és az ügyességről. Ezek nem a statisztikák. Amikor a statisztika-kombinációból átváltottunk a kihívás mentalitásába, az egyensúly sokkal könnyebbé vált. Igazából csak arra kell ügyelnünk, hogy az ellenség bizonyos dolgok ellen erős, más dolgok ellen pedig gyenge legyen. Van ez a sok más nagyszerű RPG, ami az erő komplexitásáról szól, de ez a játék nem erről szól. A fegyverek nem skálázódnak, nem lesznek jobbak. Készítettél egy fegyvert – ez a fegyver a valóságban nem lesz erősebb. Ennek nem lenne értelme! Miért olyan jó a nagyapád katanája? Nagyszerű fegyver volt, amikor elkészítették, és még mindig jó fegyver, ha megfelelően karbantartod, de igazából azért, mert hírneve van, azért, amit tett,” mondta Joan Amat, a játék vezető tervezője.

A játék rendszerigényét is közzétették:

 

Minimum rendszerigény – 1080p (FSR felskálázással, performance preset)/60 FPS, magas grafikus preset:

  • Processzor: Intel Core i7-11700KF/AMD Ryzen 5 5800X
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videókártya: Nvidia GeForce GTX 1070 (8 GB VRAM)/AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB VRAM)

Ajánlott rendszerigény – 1440p (FSR felskálázással, balanced preset)/60 FPS, magas grafikus preset:

  • Processzor: Intel Core i7-11700KF/AMD Ryzen 5 5800X
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videókártya: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti (11 GB VRAM)/AMD Radeon RX 6700 XT (12 GB VRAM)

 

Ajánlott 4K-s rendszerigény – 4K (FSR felskálázással, balanced preset)/60 FPS, magas grafikus preset:

  • Processzor: Intel Core i7-11700KF/AMD Ryzen 5 5800X
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videókártya: Nvidia GeForce RTX 4070 Super (12 GB VRAM)/AMD Radeon RX 6800 XT (16 GB VRAM)

 

Ultra rendszerigény – 4K (FSR felskálázással, quality preset)/60 FPS, ultra grafikus preset:

  • Processzor: Intel Core i7-13700K/AMD Ryzen 5 7600X
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videókártya: Nvidia GeForce RTX 4080 (16 GB VRAM)/AMD Radeon RX 7900 XTX (24 GB VRAM)

 

A Blades of Fire május 22-én jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu