A MercurySteam nemrég bejelentett játékának a rendszerigényei is felbukkantak, úgyhogy van miről beszámolni.
Az Epic Games Store blogján felbukkant egy interjú a fejlesztőkkel, akik kihangsúlyozták, hogy nem a csili-vili mágikus spellekre és az RPG-szerű statisztikákra helyezték a hangsúlyt, hanem arra, hogy a játékosok fegyverei és képességei hogyan fognak fejlődni. Ahogy korábban írtuk már, a kovácsmesterség lesz a játékmenet fontos eleme: egyedi anyagkombinációkkal rengeteg fegyvert hozhatunk létre (lásd a lenti képet). Csak akkor hasznájuk a fegyvert, ha ez szükséges, mert még a hordók megütésével is el fognak kopni (tehát itt is lesz tartóssági csík). Kaotikus mozgási stílus lesz a harcokban, hogy folyamatosan sakkban tartsanak ahelyett, hogy megtanuljuk a mozgási sémákat. Nem fogja a történetközpntú Blades of Fire folyamatosan a játékosok kezét fogni.
„Aranból semmiképpen sem lehet varázsló istent csinálni a Blades of Fire végén. Rengeteg látványos dolgot megtehetnél, hogy a fegyvered tűzgolyókat lőjön, vagy más, igazán látványos dolgokat… de nem ez a célunk! Hanem az, hogy minden igazán fontos legyen. Meg lehet tölteni a képernyőt vizuális effektekkel, és a karaktert nagyon erősnek éreztetni, de kénytelenek vagyunk elérni, hogy azért érezd magad erősnek, mert értelmes dolgokat csinálsz – mert azt a fegyvert használod, te alkottad meg azt a fegyvert, az ellenségnek van egy nagy hatótávolságú fegyvere, és ezt a problémát meg kell oldanom.
A történelmi YouTuberek az élekről beszélnek; az egyensúlyról, a tömegközéppontról, a markolatokról és a kezelésről, valamint az élek összehangolásáról. Nem beszélnek a mozgékonyságról, az erőről, az állóképességről, az intelligenciáról és az ügyességről. Ezek nem a statisztikák. Amikor a statisztika-kombinációból átváltottunk a kihívás mentalitásába, az egyensúly sokkal könnyebbé vált. Igazából csak arra kell ügyelnünk, hogy az ellenség bizonyos dolgok ellen erős, más dolgok ellen pedig gyenge legyen. Van ez a sok más nagyszerű RPG, ami az erő komplexitásáról szól, de ez a játék nem erről szól. A fegyverek nem skálázódnak, nem lesznek jobbak. Készítettél egy fegyvert – ez a fegyver a valóságban nem lesz erősebb. Ennek nem lenne értelme! Miért olyan jó a nagyapád katanája? Nagyszerű fegyver volt, amikor elkészítették, és még mindig jó fegyver, ha megfelelően karbantartod, de igazából azért, mert hírneve van, azért, amit tett,” mondta Joan Amat, a játék vezető tervezője.
A játék rendszerigényét is közzétették:
Minimum rendszerigény – 1080p (FSR felskálázással, performance preset)/60 FPS, magas grafikus preset:
- Processzor: Intel Core i7-11700KF/AMD Ryzen 5 5800X
- Memória: 16 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce GTX 1070 (8 GB VRAM)/AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB VRAM)
Ajánlott rendszerigény – 1440p (FSR felskálázással, balanced preset)/60 FPS, magas grafikus preset:
- Processzor: Intel Core i7-11700KF/AMD Ryzen 5 5800X
- Memória: 16 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti (11 GB VRAM)/AMD Radeon RX 6700 XT (12 GB VRAM)
Ajánlott 4K-s rendszerigény – 4K (FSR felskálázással, balanced preset)/60 FPS, magas grafikus preset:
- Processzor: Intel Core i7-11700KF/AMD Ryzen 5 5800X
- Memória: 16 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce RTX 4070 Super (12 GB VRAM)/AMD Radeon RX 6800 XT (16 GB VRAM)
Ultra rendszerigény – 4K (FSR felskálázással, quality preset)/60 FPS, ultra grafikus preset:
- Processzor: Intel Core i7-13700K/AMD Ryzen 5 7600X
- Memória: 16 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce RTX 4080 (16 GB VRAM)/AMD Radeon RX 7900 XTX (24 GB VRAM)
A Blades of Fire május 22-én jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.
Forrás: WCCFTech