A francia kiadó következő üzleti éve (ami április elsején kezdődik) valószínűleg azon múlik, hogy miképp alakul az új Assassin’s Creed sorsa…
Nemrég volt Japánban egy rendezvény, ahol a Ubisoft többet is mondott az Assassin’s Creed Shadowsról (a helyszín logikus, mert a feudális Japánban játszódik a játék). Itt a Ubisoft Quebec kreatív igazgatója, Jonathan Dumont beszélt a közelgő nyílt világú játék várható hosszáról. A Genki Gamer beszámolója alapján Dumont azt mondta, hogy csak a fő történet végigjátszásához minimum 30-40 órára lesz szükség. Ha esetleg sztahanovisták vagyunk, és mindent szeretnénk látni és teljesíteni, akkor ez több mint 80 órányi játékmenetet kínálhat! Még ha 30 órával is számolunk, szinte esélytelen, hogy egy hétvége alatt ezt lezavarjuk…
Igen ám, de ez a 30-40/80 óra sem olyan sok mint amit az Assassin’s Creed Valhalla kínált. Ott csak a fő történethez kellett kb, 60 óra. A HowLongToBeat szerint a 100%-os teljesítéshez ennél még több idő kellett: akár 150 óra! Hozzá kell viszont tenni, hogy az Assassin’s Creed Valhalla küldetései nem mindig voltak emlékezetesek. A játékosok beleunhattak a fetch questekbe (az a küldetés, hogy menjünk, szerezzünk meg egy tárgyat, majd vigyük ezt oda), és abból eléggé sok volt. Remélhetőleg az Assassin’s Creed Shadows ennél átlagosan jobbat tud a küldetések minőségét tekintve felmutatni.
A Ubisoftnak nem egyszer kellett gyenge megjelenésekkel szenvednie. A Skull & Bones, Avatar: Frontiers of Pandora, az XDefiant és a Star Wars Outlaws sem volt kereskedelmileg olyan nagy siker az Yves Guillemot vezette francia kiadónak. A legutóbbi Assassin’s Creed egy kisebb cím volt, az Assassin’s Creed Mirage, de az elég jó lett… ám most a cégnek valami komolyat kell felmutatnia. Ezért is tolták el kétszer is az Assassin’s Creed Shadows megjelenését, hogy kétségbeesetten próbáljanak javítani a játékon, és biztosítsák, hogy elérje a tervezett célt.
Az Assassin’s Creed Shadows március 20-án jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.
Forrás: WCCFTech