Az Ubisoft nyilvánosságra hozta az Assassin’s Creed Shadows teljesítményadatait, és úgy tűnik, hogy csak az Xbox Series S marad 30 FPS-en. Emellett megismerhetjük a játék PC-s követelményeit is.
Már csak 10 nap van hátra az Assassin’s Creed Shadows megjelenéséig, amely az Ubisoft egyik legfontosabb videojátéka. Az új nyílt világú játék a feudális Japánba repít minket, Naoe és Yasuke főszereplésével. Már rengeteg részletet ismerünk az Assassin’s Creed Shadows-ról, sőt, a fejlesztők két bővítést is terveznek a jövőben. Az első történet DLC-t például ingyen megkaphatjuk, ha előrendeljük a játékot.
Néhány héttel ezelőtt az Ubisoft megerősítette, hogy az Assassin’s Creed Shadows konzolokon 4K felbontásban és 60 FPS-sel fog futni, bár a játékosok nem rendelkeztek minden információval a teljesítményről és a grafikai módokról. Ennek kapcsán a francia cég közzétett egy cikket hivatalos weboldalán, valamint egy képet, amely összefoglalja, hogyan fog futni az Assassin’s Creed Shadows PS5-ön és Xbox Series X|S-en, valamint bemutatja a különböző Fidelity, Performance és Balanced módokat.
Kiderült, hogy az Assassin’s Creed Shadows PS5-ön és Xbox Series X|S-en 60 FPS-sel és felskálázott 4K felbontásban fog futni Performance módban, szelektív ray tracinggel, míg Fidelity és Balanced módban 30-40 FPS-sel, standard ray tracinggel játszhatunk. A PS5 Pro esetében ugyanazok a módok maradnak, és a szelektív ray tracinget standard és kiterjesztett ray tracingre cserélik, attól függően, melyiket választjuk. Végül az Xbox Series S 30 FPS-sel, felskálázott 1620p felbontásban fog futni.
Az Assassin’s Creed Shadows teljesítmény
Grafikai módok és teljesítmény konzolokon:
- PS5 – Performance Mode: 2160p felskálázott, 60 fps, szelektív ray tracing*
- PS5 – Fidelity Mode: 2160p felskálázott, 30 fps, standard ray tracing**
- PS5 – Balanced Mode (120/240 Hz-es és HDMI 2.1-es képernyőt igényel): 2160p felskálázott, 40 fps, standard ray tracing
- PS5 Pro – Performance Mode: 2160p felskálázott, 60 fps, standard ray tracing
- PS5 Pro – Fidelity Mode: 2160p felskálázott, 30 fps, kiterjesztett ray tracing***
- PS5 Pro – Balanced Mode (120/240 Hz-es és HDMI 2.1-es képernyőt igényel): 2160p felskálázott, 40 fps, kiterjesztett ray tracing
- Xbox Series X – Performance Mode: 2160p felskálázott, 60 fps, szelektív ray tracing*
- Xbox Series X – Fidelity Mode: 2160p felskálázott, 30 fps, standard ray tracing**
- Xbox Series X – Balanced Mode (120/240 Hz-es és HDMI 2.1-es képernyőt igényel): 2160p felskálázott, 40 fps, standard ray tracing
- Xbox Series S – Fidelity Mode: 1620p felskálázott, 30 fps, szelektív ray tracing
Ami az Assassin’s Creed Shadows PC-s verzióját illeti, az Ubisoft jelezte, hogy a cím tartalmazni fog néhány felskálázási technológiát, beleértve a képkockagenerálást is (Intel XeSS 2, AMD FSR 3.1 és DLSS 3.7). Ebben a verzióban a játékosok magas FPS-arányt élvezhetnek, globális világítás, részecskék, árnyékok, tükröződések és környezeti okklúzió javításokkal. Bár nem lesz kompatibilis a Steam Deckkel, tartalmazni fog egy benchmark eszközt, amely segít optimalizálni a játékot a komponenseink alapján.
Forrás: 3DJuegos