Neil Druckmann több részletet is elmondott a stúdió következő játékáról, ami direkt olyan témára építkezik, ami iránt az emberek nem nagyon fognak érdeklődni.
A Creator to Creator podcast vendége volt Druckmann, ahol elmondta Alex Garlandnak (a Civil War és az Ex Machina rendezőjének), hogy az Intergalactic: The Heretic Prophet az érzésekkel teli vallásba és hitbe fog mélyen belenyúlni. A játék 2000 évvel később fog játszódni, és a való világtól a töréspont az 1980-as évek vége lett. Részben ott történik a változás, hogy egy új vallás tör fel. Nem a Földön, hanem a Sempiria nevű bolygón játszódik. Főhősünk, Jordan A. Mun egyedül fog kalandozni (ellentétben a The Last of Usban látottakkal).
„A The Last of Us: Part 2-ben hoztunk bizonyos kreatív döntéseket, amelyek miatt sokan utáltak minket. Sokan szeretik, de sokan utálják azt a játékot. A vicc az, hogy elhatároztunk valamit. Csináljunk valami olyat, ami az embereket nem fogja annyira érdekelni. Csináljunk egy játékot a hitről és a vallásról. Ez a vallás eléggé kiemelkedő lett, és aztán éveket töltöttünk azzal, hogy felépítsük ezt a vallást az eredeti prófétától kezdve egészen addig, ahogyan változik, néha elferdül és fejlődik az évek során.
Ez az egész vallás ezen az egy bolygón játszódik. Aztán egy ponton minden kommunikáció megszakad erről a bolygóról, és te egy fejvadászt játszol, aki a fejpénzét üldözi, és lezuhan erre a bolygóra. Az eddigi játékainkban mindig volt egy szövetségesünk. Tényleg azt akarom, hogy olyan helyen vessz el, ahol tényleg összezavarodsz, hogy mi történt itt, kik az itteni emberek, mi volt a történelmük,” mondta Druckmann.
Lehet, hogy az Intergalactic: The Heretic Prophet (aminek még megjelenési dátuma sincs, és érthető módon PlayStation 5-re készül) épp azzal lesz megosztó, hogy nem akar megosztó lenni? Akár ez is megtörténhet… majd idővel meglátjuk.
Forrás: PCGamer