„Nehéz biztosat mondani.” Nagyszerű hír lenne az inZOI rajongóinak, de a Sims riválisának készítői egyelőre nem garantálják a Nintendo Switch 2 verzió megjelenését. Hyungjun ‘Kjun’ Kim rendező emlékeztetett, hogy az életszimulátor „viszonylag magas gépigényt” támaszt, miközben továbbra sem ismertek a hibrid konzol műszaki adatai.
Az inZOI márciusi early access rajtját követően gyorsan belopta magát az életszimulátorok rajongóinak szívébe. Bár a Krafton csapata most főként a játékélmény javítására és új tartalmak beépítésére koncentrál, a jövőt is szem előtt tartva tervezik a PC-n túli megjelenéseket. Ennek jegyében készülnek a PS5-ös és Xbox Series verziók, viszont a Nintendo Switch 2-re való kiadás körül komoly kételyek merültek fel a konzol technikai képességei miatt.
inZOI nagyot robbant, de nem tudta fenntartani az érdeklődést
Hyungjun ‘Kjun’ Kim, az inZOI rendezője a Videogamernek adott interjúban beszélt erről a dilemmáról. Amikor rákérdeztek egy esetleges Switch 2 kiadásra, így válaszolt: „nehéz biztosat mondani, mivel még nem ismerjük a Nintendo Switch 2 pontos hardveres specifikációit.” Kim megjegyezte: „a pletykák szerint az új konzol teljesítménye egy RTX 2050 szintjét közelítheti.” Hozzátette: „mivel az inZOI jelenleg viszonylag magas gépigényt támaszt, valószínűleg nehéz lenne futtatni Switch 2-n a jelenlegi formájában.”
Ennek ellenére a Krafton célja, hogy az életszimulátort minden olyan platformra elhozza, amely képes futtatni azt. „Dolgozunk azon, hogy az inZOI több platformon is elérhető legyen, és ha a Switch 2 optimalizálása megoldható a teljesítménye alapján, nagyszerű lehetőséget látunk benne, hogy még több játékossal kapcsolódjunk,” zárta Kim. Végső soron tehát a Nintendo Switch 2 műszaki adatai döntik majd el, hogy megérkezhet-e rá az inZOI.
Az inZOI remek rajtot vett 2025-ben, hiszen rövid idő alatt az egyik legjobban várt játékká vált. A megjelenés után több mint egymillió példányt adtak el, és egyszerre több mint 85 000 játékos játszott vele Steamen; mostanra ez a szám 4500 fő környékére csökkent. Remélhetőleg az új tartalmak érkezésével a közönség is fokozatosan visszatér majd felfedezni az újdonságokat.
Forrás: 3djuegos



