Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: direkt lesz bonyolult a párbeszéd rendszere!

A The Chinese Room azt szeretné elérni, hogy ne legyen nyílegyenes út ah jó dialógus-opciók megtalálásához.

 

Most, hogy a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 megjelenési időpontja ismét ki lett tűzve, a fejlesztők (akik néhány éve vették át a Hardsuit Labstől a fejlesztést) a PC Gamer magazin legújabb számában megjelent exkluzív interjúban többet is elárultak a régóta várt RPG folytatásáról. A játék dialógusairól szólva Alex Skidmore, a játék rendezője hangsúlyozta, hogy azok képletesen egy labirintus lesznek, részben azért, hogy az emberek ne csak egyenesen a szokásos jó választási lehetőségek felé induljanak.

„Végső soron narratív felfedezést szeretnénk, így minden egyes párbeszédfa egyfajta labirintus. Tehát nem akartuk, hogy az emberek kikapcsoljanak, és azt mondják, hogy „a jó választást keresem, vagy a Paragon választást”. Mert abban a pillanatban, amikor ezt megteszed, mindig a jobb felső gombot vagy bármit fogod megnyomni,” mondta Skidmore.

A The Chinese Room a főszereplőn is változtatott (Phyre lesz, nem pedig egy újonnan létrehozott Thinblood), és a csapat arról is gondoskodott, hogy a játékosok számára bőven hagyjon teret a karakter értelmezésére úgy, ahogyan csak akarják: „Szándékosan hagyunk helyet a játékosnak. Ha azt mondanánk, hogy „Itt van a karaktered, ilyen, ezt csinálta, ezeket a dolgokat tette”, akkor bizonyos értelemben nem lenne fontos, hogy ismerje az egész háttértörténetet – legalábbis kezdetben, mert egy új és ismeretlen helyzetbe dobjuk bele őket. A karakter státuszát úgy mutatjuk meg, hogy mások reagálnak a karakterre. Tehát ahelyett, hogy az elején azt mondanánk, hogy legenda vagy, inkább az emberek reakcióiból építjük ezt fel. Aztán ott van a hatalmi szint, ami szerintem már nagyon korán megmutatkozik. Az első alkalom, amikor véletlenül átütsz egy fickót a szobán, ami szerintem nagyon különbözik az első Bloodlines kezdetétől,” tette hozzá Ian Thomas, a narratíváért felelős rendező.

A játék elején Phyre, aki hosszú alvás után tér magához, meg van kötözve és a legtöbb ereje is odalett, de még ebben az állapotban is számolni kell vele: „Sokkal csendesebb. Nem csap akkora zajt, mert még a képességeik nélkül is, még akkor is, ha nerfelve van. Érezni lehet, hogy mennyire erős és hatalmas. Még ha nem is tudod használni az összes képességét, amikor felmászik dolgokra, még egy kis erőlködés sem kell hozzá. Tehát még a mozdulataiban is hallhatóan erőteljesebb, és finoman szólva is elmondhatod, hogy semmi sem igazán nehéz számodra,” mondta Tessa Verplancke, a vezető hangtervező.

A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 tehát október során fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re; nem lesz egyszerű dolga, ugyanis az első rész legendás volt.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.