Az Egyesült Államokban már közeledünk a „holiday season” felé – a hálaadás és a karácsony előtti és közbeni időszak mind eléggé komoly akciókkal várja a vásárlókat, és ezért időzítik több komolyabb játék megjelenését is az év végére. Ehhez azért reklámok is dukálnak, így tett a Sony is a frissen árcsökkentett PlayStation 4-gyel.
Ugye ilyenkor általában az exkluzív címekkel kellene reklámozni a konzolt. Csak ezzel az a bibi, hogy a PlayStation 4-nek az idei évre éppenséggel nincs exkluzívjai az Uncharted: The Nathan Drake Collectiont leszámítva. Emiatt a multiplatform címekre kellett támaszkodniuk a reklámban, főleg a Star Wars Battlefront kapott kiemelt hangsúlyt. Ez ugye egy limitált PlayStation 4-bundle részeként is kijön azzal a bizonyos Darth Vader festéssel, így valamelyest érthető, hogy miért erre gyúrt rá a Sony.
A 2016-os év már rendben lesz, hiszen az Uncharted 4: A Thief’s End, a tervek szerint a Gran Turismo 7, a Horizon Zero Dawn, a The Last Guardian, és még ki tudja, mi lesz kinn az év végén.