A Gloomsoft játékát nyilvánvalóan az 1979-ben útnak indult Alien-franchise inspirálta, és ez már nem csak PC-re készül.
Induljunk el egy halálos küldetésre, hogy felfedezzük a Protea VI titokzatos bolygóját, és Moadra Meras hadnagyként, a Neera elit tagjaként kiderítjük, mi történt az egykor virágzó civilizációval. Durva homokon és fagyos jégen keresztül merüljünk el buja földalatti barlangokba, amelyek tele vannak titkokkal. Aktiváljuk a szkennerrobotot, és használjuk a röntgensugaras látást, hogy megvizsgáljuk a lényeket, feltárjuk a rejtett ösvényeket, és felfedezzünk olyan titkos területeket, amelyeket korábban elvesztett az idő. Egy egész faj sorsa forog kockán. Túl tudjuk-e élni a ránk váró borzalmakat, vagy csak egy újabb elveszett lélekké válunk, aki a Protea VI áldozatául esik?
Akár a kietlen felszínt próbáljuk elviselni, akár a halálos, fagyos csúcsokat próbáljuk megmászni, akár a rosszindulatú idegen fajokkal fertőzött kutatási létesítményt kutatjuk fel, a Protea VI számos elveszett titkot tartogat, amelyeket fel kell fedezni őseink 20 ezer évvel ezelőtti kihalása után. Minden sarkon veszélyek leselkednek ránk. Használjuk Moadra mozgékonyságát, hogy soha nem látott sebességgel guruljunk, cselezzünk, ugorjunk (akár falakra is) és sprinteljünk, hogy a halálos organizmusok és a veszélyes elemek elől el tudjuk menekülni. Használjuk gyors reflexeinket, fegyverarzenálunkat és különleges képességeinket, hogy túléljünk mindent az alacsony szintű fenyegetésektől kezdve a gigantikus szörnyekig, amelyek arra kényszerítenek, hogy minden rendelkezésünkre álló eszközt bevessünk.
Aktiváljuk a szkennerrobotot és használjuk a röntgensugaras látást, hogy alaposabban megvizsgáljuk a lényeket és a környezetet. Fedezzük fel a rejtett ösvényeket és a szabad szemmel láthatatlan titkos területeket, és térképezzük fel az általad felfedezett helyeket. Robbantsuk fel a barátságtalan lényeket és organizmusokat, hogy elnyerjük a protoplazmájukat, az energiával teli biomassza csomókat. Fogyasszuk ezeket el a szerves kamrákban, hogy metamorfózist alkalmazzunk, és új szintekre fejlesszük a képességeket és fegyvereket.
A Moadra eddig csak PC-re volt bejelentve, és a terv az volt, hogy valamikor 2025 során fog megjelenni. A megjelenési időszakon nem változtattak (továbbra is annyi a fix, hogy valamikor idén jelenik meg), de a célplatformok kibővültek: PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve Nintendo Switch-re is készül. A kérdés persze magától értetődő: bár az inspiráció miatt fel tudja kelteni a figyelmet, vajon mekkora mértékben tud annyira kiemelkedni a Metroidvaniák tömkelegéből (ugyanis az utóbbi években rengeteg ilyen játék volt), hogy fel is tudja kelteni magára a figyelmet?
Forrás: Gematsu



