A Call of Duty nem példa számukra – a South of Midnight fejlesztői szerint nem kötelező a giga siker

A Compulsion Games vezetője szerint nem céljuk, hogy olyan szintű blockbustereket gyártsanak, mint a Call of Duty. Ehelyett a kreativitás és a saját hangvétel fontosabb számukra, amit az is jelez, hogy a South of Midnight már több mint egymillió játékoshoz jutott el az Xbox Game Pass segítségével.

 

A Compulsion Games már régóta az Xbox Game Studios egyik legsajátosabb hangú csapata, amely a We Happy Few nyomasztó, disztópikus világával tette le névjegyét. Most azonban új területre merészkedtek: a South of Midnight a déli folklór világát eleveníti meg egy merész vizuális stílusban, amely ismét bizonyítja a stúdió kreativitását. A stílusos tálalás ugyanakkor nem feltétlenül garantál Call of Duty-szintű eladásokat.

Ennek ellenére a South of Midnight jelentős mérföldkövet ért el: az első három héten több mint egymillió játékos próbálta ki. A stúdió vezetője, Guillaume Provost a Gamerantnek erősítette meg, hogy a játékosok többsége az Xbox Game Pass előfizetés keretében érte el a kalandot. Ugyanakkor azt is meg kell jegyezni, hogy a Steam platformon jóval szerényebb volt az aktivitás – április 8-án például 1 483 játékos játszott egyszerre a programmal.

 

Nem cél a tömegek kiszolgálása

 

Bár sokan összevethetik a játék sikerét olyan címekkel, mint a Hi-Fi Rush, Provost szerint teljesen más pályán játszanak. A stúdió célja nem az, hogy a legnagyobb blockbusterekkel versenyezzenek, hanem hogy egyedi karakterű, saját hangú játékokat hozzanak létre. „Nem arról van szó, hogy mi is Call of Duty-kaliberű blockbustereket akarunk gyártani. Sokkal inkább arról, hogy olyan játékokat készítsünk, amelyeknek sajátos személyisége van, és amelyeken keresztül olyan közönségeket is elérhetünk, akiket eddig senki sem szolgált ki – vagy egyszerűen csak színesítjük az Xbox kínálatát.”

 

Nem kérnek a mesterséges intelligenciából

 

A Game Developernek adott interjúban Provost azt is megerősítette, hogy az Xbox nem kényszeríti őket mesterséges intelligencia használatára – annak ellenére, hogy néhány hete bemutatták a Muse nevű AI-t, amely képes játékképeket és mechanikákat generálni. „Biztosan állíthatom, hogy a generatív mesterséges intelligencia használata nem kötelező. Egy olyan csapat vagyunk, amely szó szerint kézzel építi meg a játékait. Nagyon erősen művészeti megközelítésben gondolkodunk. Lehet, hogy az előkészületek során még hasznos is lehet számunkra, de a tényleges fejlesztés során nem alkalmazzuk.” – zárta gondolatait.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
This user hasn not filled out his biographical info.