Lehet, hogy ez a játék a belga stúdió egyik projektje, de ők azt állítják, hogy a Twitteren csak egy porszem jutott a gépezetbe, és semmi több
Pár napja a Larian Studios nagy port kavart, amikor egy rövid időre @larianstudios-ról @divinity-re változtatta a Twitter-azonosítóját. Ez azért is jelentős, mert a Divinity: Original Sin első két része tette híressé a stúdiót, még a Baldur’s Gate 3 előtt. Sokan ebből arra következtettek, hogy a következő nagy dobásuk talán visszatér a gyökereikhez.
A Larian következő projektjeiről egyelőre semmi biztosat nem tudni. Állítólag két hatalmas RPG-n is dolgoznak, de részleteket nem árulnak el. Egy új Divinity rész logikusnak tűnik, hiszen az első volt az áttörésük, a második pedig még nagyobb siker lett. A Twitter-handle cseréről szóló hírek után nem sokkal Michael Douse, a kiadói igazgató igyekezett tisztázni a helyzetet…
„Sajnos (nézőpont kérdése), ez csak annak a folyamatnak a része, amikor átvizsgáljuk, hogy pontosan mi a miénk, és mi az, amit még nem igényeltünk az IP-inkkel kapcsolatban. Kiderült, hogy jó ötlet a saját IP-khez kapcsolódó handle-eket birtokolni, nehogy mások visszaéljenek velük. A Twitter sok fiókot átadott, de valamiért ezt a Larian-profilnál kicserélték. Bárcsak izgalmasabb lenne, de épp több projekten dolgozunk, és ne várjatok bejelentést a közeljövőben – főleg nem hajnali egykor, amikor az 1923-at nézem a Paramount+-on. De legalább, ha legközelebb egy Larian-fiókról kapsz üzenetet, biztos lehetsz benne, hogy mi vagyunk mögötte, nem más” – írta Douse.
Hozzátette: egyelőre túl korai elárulni, min dolgoznak, mert több projekt fut egyszerre, és idő kell, hogy lássák, melyik merre tart.
Forrás: PCGamer



