Alkahest: a közönség még mindig úgy véli, hogy előrenderelt videókkal hirdetik! [VIDEO]

A Dark Messiah of Might and Magic ihletésű RPG-nek most már van egy játékmenetes ízelítője, de még erre sem mondja a közönség azt, hogy valódi felvétel.

 

A fantasy hack ‘n’ slash tavaly debütált egy feltűnő bejelentő videóval, amely szkepticizmust váltott ki, mivel a játékban lévő eszközök és az előre renderelt animációk keverékét használta, és a fejlesztő elismerte, hogy néhány kameraállás és animáció kifejezetten a trailerhez készült, a látvány kedvéért. A teljesen vagy részben előre renderelt trailerek mindennaposak, különösen a játék marketingjének korai szakaszában. A fejlesztő Push On azonban azóta kiadott egy új teaser trailert, amely állítólag működés közben mutatja be a játékot.

Sajnos nagyon hasonló a bejelentő videóhoz. A trailerben a játékos egy részben egy sziklafalba épített erődítmény felé rohan, majd egy pajzs mögé bújik, amelyet nyilak szúrnak át. Az utolsó méterek során a játékos egy nagy láda által a levegőbe repül, ami egy szekéren landol, amin áll. Ezután a levegőben a játékos megragad egy repülő hordót, és belevágja egy ellenségbe, mielőtt néhány goblinnal kardpárbajba bocsátkozna. Mutatós, zökkenőmentes harci animációkkal és karakterátmenetekkel. De éppen ez a zökkenőmentesség váltotta ki a vitát a YouTube-on a trailer kommentjei között.

Van, aki azt mondja, hogy jobb lenne felismerni, hogy ez nem játékmenet volt, hanem csak engine-en belül készült felvétel. Lehet, hogy a játékban is meg lehet csinálni mindezt, de ez előre be volt programozva. Senki sem érte ezt el egy kontrollerrel, de jól néz ki. Egy másik felhasználó pedig ennek ellenkezőjét mondja, ugyanis szerinte az animációk itt úgy néznek ki mint a játék animációi kisebb vágásokkal és csúszásokkal, amelyek jellemzőek, amikor egyik animációról a másikra váltunk.

A levegőben történő hordófogás megkérdőjelezheti, hogy mennyire hiteles mindez. A tényleges harc viszont valós idejűnek tűnik. Rengeteg konzerv animáció van benne mint például a játékos és a goblin közötti pengevédelem, de ahogy a játékos a goblinra szeletel, mielőtt kardjával megszúrja, az ellenségek közötti mozgások, és a többszörös rúgások, amiket a testére végez, mind úgy tűnik, mintha dinamikusan történnének. A bemutatott képességek is izgalmasak. Talán van egy láthatatlan íjász segítőnk, akinek jelezhetjük, hogy nyilakkal szórja meg az ellenséget, amivel dinamikusan megteremthetjük az összehangolt akció érzetét. A pajzs pedig tűz alatt szilánkosra törik és deformálódik.

A megjelenési dátummal még nem rendelkező Alkahestnek már kiadója is van a HypeTrain Digital (Voidtrain, Breathedge, Pathologic 3) személyében. A Steam oldal szerint a játékban lesz egy alkímia rendszer, amivel varázsitalokat és egyéb főzeteket készíthetünk.

Forrás: PCGamer, Steam

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)