Készülj fel, mert a GTA készítőjének új, robbanékony játéka „végtelen” lesz. A MindsEye „ál-nyílt világa” a megjelenés után tovább bővül. A játék PS5-re, Xbox Series-re és PC-re érkezik 59,99 dolláros áron, és szerkesztői eszközökkel bővíthető élményekkel kecsegtet.
Habár a GTA VI-ra még várni kell 2026-ig, a Grand Theft Auto-sorozat egyik kulcsfigurája már a saját projektjén dolgozik Rockstaron kívül. Leslie Benzies az új stúdiójában, a Build a Rocket Boy-nál vezeti a MindsEye fejlesztését, és miután rengeteg részlettel és előzetessel csigázta fel az akciórajongók érdeklődését, most a végső simításokat végzi a megjelenés előtt. A cím célja, hogy túlmutasson a megszokotton, köszönhetően a megjelenés utáni tartalmaknak és egy rendszernek, amely Jacob Diaz kalandját „végtelenné” teszi.
Ahogy a fenti videóban látható, a Build a Rocket Boy egy részletes előzetest is készített, amely bemutatja, mire számíthatunk a MindsEye történetében, játékmenetében és egyéb extráiban. Bár a játékot robbanékony akcióként határozzák meg lövöldözéssel és drónirányítással, a játékosoknak túl kell élniük különböző helyzeteket, és más típusú manővereket is végre kell hajtaniuk, például újraélesztést.
A Play.MindsEye lehetőségei
Benzies projektjének legizgalmasabb eleme nem a kampány vagy a harcok, hanem a Play.MindsEye nevű kísérő szekció, amely minden platformon elérhető lesz, és új tartalmakat hoz a játékba. A Build a Rocket Boy a játékot június 10-én adja ki 59,99 dolláros áron, és a játékosok számára egy Free Pass segítségével lehetővé teszi az „ál-nyílt világ” mélyebb felfedezését, amely a következőket tartalmazza: három extra küldetés – egy hordamódhoz és kettő harci módhoz –, hat verseny, extra ellenőrzőpontok a pályákon, és három drónverseny. Akik a Premium Pass mellett döntenek, egy újabb hordamód-küldetést és egy Exotic kozmetikai csomagot is kapnak.
És ha mindez nem lenne elég, a Build a Rocket Boy egy előre megtervezett ütemtervvel is rendelkezik, amely tartalmaz bónusz küldetéseket, közösségi frissítéseket, különleges együttműködéseket, egyjátékos módokat és még sok mást; ezek a nyáron, ősszel és télen érkeznek, mind a Free Pass, mind a Premium Pass tulajdonosainak.
Közben a közösség is bővítheti a MindsEye univerzumát saját alkotásaival. A Build a Rocket Boy videójában hangsúlyozták, hogy a játékosok a játék eszközeivel teljesen új élményeket hozhatnak létre; ezt a lehetőséget Build.Mindseye néven, kizárólag PC-n kínálják, és céljuk, hogy „a végtelen szórakoztatás otthona” legyen. A többi platform játékosai ezeket az új kalandokat a Play.MindsEye-en keresztül élvezhetik, ami a rajongói tartalmak bemutatására szolgál. Már csak az a kérdés, hogyan alakul mindez, amikor június 10-én a játék eljut a játékosokhoz.
Forrás: 3djuegos



