Star Wars Battlefront 3: szomorú ok áll a játék törlése mögött!

Itt tisztáznunk kell, hogy nem a 2015-ben és 2017-ben megjelent két Battlefront utáni harmadik részre gondolunk, hanem a két eredetire, ami 2004-ben és 2005-ben jött ki.

 

Az internet jelenleg mindent megtesz azért, hogy az Electronic Arts és a Disney végül valósítsa meg a Star Wars Battlefront III-at, de anno nagyon is közel álltunk ahhoz, hogy ez megvalósuljon, de nem az utóbbi évtizedben, hanem a 2000-es évek második felében. Ahogy a VideoGamer kiderítette, valóban tervben volt a Pandemic Studios által készített Star Wars: Battlefront II folytatása.

A Free Radical Design által fejlesztett sorozat harmadik részével kapcsolatos részletek és felvételek az elmúlt évek során kiszivárogtak a netre, de kiderült, hogy az eredeti fejlesztők már korábban is próbálkoztak a játék fejlesztésével. Mint azt a Pandemic fejlesztője és a Star Wars Battlefront II dizájnere, Dan Nanni a VideoGamerrel készített interjújában elmondta, a csapat tulajdonképpen már a harmadik játék munkálatainak felénél tartott, mielőtt elvették tőlük a jogokat, mert nem tudták időben leszállítani a címet.

„Őszintén szólva, elkezdtünk dolgozni rajta, aztán a tárgyalások egyszerűen nem indultak be. Amikor valaki azt mondja: „Azt akarom, hogy egy éven belül készítsetek nekünk egy másik játékot”, és nem tudod, milyen eszközökkel dolgozol, nem tudsz pontos előrejelzést adni arról, hogy meg tudod-e valósítani vagy sem… És így azt hiszem, a tárgyalások megrekedtek, mert azt hiszem, több időt akartunk, hogy dolgozzunk rajta. De nyilvánvalóan a Lucas is megpróbálta összehangolni a saját marketingütemeivel,” árulta el Nanni.

Úgy tűnik, a Star Wars III. rész – A Sith-ek bosszúja közelgő megjelenése azt jelentette, hogy a csapatnak egyetlen év állt volna rendelkezésére a játék fejlesztésére, amit nem éreztek lehetségesnek, tekintve, hogy újgenerációs (PlayStation 3, Xbox 360) hardverrel dolgoztak. Nyilvánvalóan óriási kár, hogy a játék sosem látott napvilágot, de nem nagyon lehet a Pandemicet hibáztatni. Egy ekkora projektet ilyen rövid idő alatt megvalósítani rossz döntés lett volna.

Forrás: Gamingbible, VideoGamer

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)