Megejtette első játékipari felvásárlását az Apple, de szerintük ez nem lesz trend! [VIDEO]

A cupertinói techóriás eddig egyetlen alkalommal sem vásárolt fel fejlesztőcsapatot, de az Apple számára eljött az első ilyen lépése.

 

Az Apple története során először vásárolt fel egy játékfejlesztőt, de azt állítja, hogy a lépés nem jelzi az iPhone-gyártó irányváltását. A RAC7, az Apple Arcade 2019-es sikere, a Sneaky Sasquatch mögött álló kétszemélyes fejlesztő cég belső stúdióként folytatja partnerségét az Apple-vel. „Imádjuk a Sneaky Sasquatchot, és izgatottak vagyunk, hogy a kétszemélyes RAC7 csapat csatlakozott az Apple-höz, hogy velünk együtt folytassák a munkát rajta. Továbbra is nagyszerű élményt fogunk nyújtani az Apple Arcade játékosoknak, több száz játékkal a világ legjobb játékfejlesztőitől.” – mondta egy szóvivő a Digital Trendsnek.

Az Apple állítólag megjegyezte továbbá, hogy a lépés egyedülálló körülmény, mivel lehetőséget látott arra, hogy segítse a csapatot az Apple Arcade előfizetéses szolgáltatással együtt növekedni. A felvásárlás nem feltétlenül jelenti egy új játékstratégia kezdetét, mondták, és az Apple továbbra is együtt fog működni a külsős (third-party) stúdiókkal, hogy játékokat készítsenek az Apple Arcade számára. Alex Rofman, az Apple Arcade vezető igazgatója a Digital Trendsnek nyilatkozva tavaly a RAC7 Sneaky Sasquatch című játékát említette a szolgáltatás egyik legnagyobb sikereként. Szerinte a világ minden tájáról hallanak olyan ügyfelektől, akiknek a gyerekei Sneaky Sasquatch születésnapi partikat szeretnének.

Remélhetőleg nem lesz olyan faramuci helyzet mint amit a Google csinált anno. Emlékszünk még a Stadia Games & Entertainmentre, amit a Ubisoft Assassin’s Creedjének egyik fő embere, Jade Raymond vezetett? (Róla nemrég írtuk, hogy a Sony-közeli Haven Studiostól is távozott…) A Google felhős szolgáltatásához belsőleg is fejlesztettek volna játékot, és a cég végül EGY stúdiót vásárolt fel. Na, ehhez képest valami komolyabbat várhatunk el az Apple-től. A Netflix is próbálkozott, de náluk is alig lehet követni a logikát abban, hogy a belső fejlesztésekkel egyáltalán mihez akar kezdeni a cég…

Forrás : VGC, Digital Trends, Digital Trends

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)