David Gaider abban bízik, hogy a Clair Obscur: Expedition 33-hoz vagy a Baldur’s Gate 3-hoz hasonlóan nagy sikert ér el a The Chinese Room játéka.
David Gaider, a Dragon Age készítője nagyon szereti az eredeti Vampire: The Masquerade – Bloodlines-ot, és a PCGamesN-nek arról beszélt, hogy mit remél a folytatástól. A játék rendetlensége vidám, irányított káosszá válik, miközben testekkel zsonglőrködünk, torkokat tépünk ki, és a vámpírképességeink segítségével halandókat és vámpírokat egyaránt vérzuhatagba küldhetünk. Eléggé merész lesz, de Gaider bízik a sikerében, ugyanis két, kifejezetten sikeres játékot hozott fel példaként…
„A remény az, hogy egy új vámpírjátékot kapunk, a Clair Obscur: Expedition 33 vagy a Baldur’s Gate 3 vonalán. Nem lenne nagyszerű egy teljes értékű RPG, amely nem kötődik a fantasy vagy a sci-fi műfajhoz, amely valóban a Vampire: The Masquerade – Bloodlines szerepjátékos rendszereire támaszkodik? Ha játszottál az asztali szerepjátékos verzióval, az nem sok harcot csinált. Amit a karakterekkel és a karakterek közötti kapcsolatokkal csinált, valamint a különböző képességekkel, amelyekkel rendelkeztél, és ahogy ezek teljesen megváltoztatták a játékmenetet… Bárcsak valaki egyszerűen a logikus végére járna ennek, és megadná nekünk azt a játékot, aminek léteznie kell,” mondta Gaider.
Úgy hangzik, mintha Gaider azt szeretné, hogy a jövőbeli Bloodlines sokkal erősebben támaszkodjon az eredeti táblás játékok húsbavágó, politikai szerepjátékára. Nem biztos, hogy ezt fogja kapni, de azért a játék még mindig reménytelinek hat, bár azért többször is halasztáson esett át, illetve ne felejtsük, hogy a The Chinese Room előtt előzőleg a Hardsuit Labs dolgozott rajta, ám a kiadó, a Paradox elvette tőlük a projektet.
A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 a jelenlegi tervek szerint októberben fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re. A Hardsuit Labs verzióját PlayStation 4-re és Xbox One-ra is tervezték, de az előző generációs portokat törölték. Talán jobb is így.



