Path Of Exile 2: négyhavi frissítési ciklusra váltanak a fejlesztők! [VIDEO]

TECH HÍREK – A Grinding Gear Gamesnek (GGG) valahol kompromisszumot kellett vállalnia, mert eközben a stúdió az első Path of Exile támogatását sem akarja elhanyagolni.

 

Tíz hónappal a Path of Exile utolsó ligája után egyértelmű, hogy a stúdió egy kicsit többet vállalt be mint amire képes lett volna. Jonathan Rogers, a játék rendezője egy YouTube-osnak, Talkative Tri-nek viszont optimista volt, és szerinte a dolgok közel vannak ahhoz, hogy újra sínen legyenek. Az egyik fő probléma szerinte az volt, hogy a GGG eltért a már régóta követett fejlesztési filozófiájától.

A Path of Exile 2 legutóbbi frissítése a Dawn of the Hunt volt, és egyértelmű, hogy a hangsúlyt egyértelműen egy új karaktertípusra (Huntress) helyezték. Addig nem tudtak bejelentéseket tenni, amíg nem voltak biztosak benne, hogy készen áll, nemhogy elkezdjenek beszélni bármiről, amit a PoE1-gyel terveztek. Ennek eredményeképpen a frissítés elsietettnek hatott, és emiatt lehetett langyos a fogadtatás. Az új 3.26-os liga június 13-án érkezik a Path of Exile első részéhez, és ezzel pontosan az eredetileg ígért kiadási ütemben vagyunk. Egy új liga vagy egy nagyobb javítás kéthavonta kissé soknak is hangzik…

„Ha a funkciókat akarod rögzíteni, a dátumot nem tudod, és fordítva. A múltban mindig dátumokat fixáltunk, de aztán ahogy a Path of Exile 2 fejlesztés alatt állt, eljutottunk arra a pontra, hogy a funkciókra tereljük át a hangsúlyt, és azt hiszem, őszintén szólva ez nem volt a legjobb. Négy hónaponta lesz frissítési ciklus. Ez következetes lesz. Nem akarunk többé ilyen bizonytalanságot ezzel kapcsolatban. Az új fejlesztési modellel, ahol a dátum fix, a tartalom viszont nem, ez azt jelentheti, hogy az az osztály, amit hozzá tervezünk adni, nem biztos, hogy elkészül. Most úgy gondolom, hogy el fog, de ha nem kellett volna megcsinálnia annak érdekében, hogy az összes többi karakterosztály, ami már megvan, jó legyen, akkor ezt a kompromisszumot meg fogjuk tenni, és ez nem az a gondolkodásmód, amiben a 0.2.0-nál voltunk,” mondta Rogers.

Hozzátette, hogy a Path of Exile 2 0.3-as frissítésénél elsődleges céljuk az volt, hogy a meglévő osztályokat jó érzés legyen játszani, és ha ez az új rovására megy, hát legyen. A Path of Exile 1 szokásos frissítési terve is kb. fél évvel ezelőtt csúszott el…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.