A CD Projekt RED (CDPR) az Unreal Engine 5-öt használja, és egy techdemót prezentált a játékból a State of Unreal közvetítés során.
A nézők láthatták az új Vajákot, Cirit és vadonatúj külsejét, valamint néhány kulcsfontosságú helyszínt, amelyeket útja során felfedez. Természetesen techdemóként ez a tartalom nem a játékból lett átemelve. Ez csak egy példa arra, hogy milyen dolgokat láthatunk majd a végleges kiadásban. Lenyűgöző hegyek havas csúcsaikkal, buja erdők, amelyeken Ciri és lova, Kelpie kedvükre lovagolhatnak, sőt, még egy közeli halászváros is, ahol Witcherünk szerződéseket fogadhat el.
Ez a szóban forgó falu dinamikusabb mint valaha, és az NPC-k ugyanolyan szerepet játszanak a történetben mint a főszereplők. Reagálnak a tetteinkre, beszélgetnek egymással és rengeteget mutatnak a háttérben annak ellenére, hogy sokan valószínűleg észre sem vesszük, amikor a játék megjelenik. Ezekben a városokban is történnek majd események, mint például a halászok közötti viták is lesznek. A fejlesztők tényleg dolgoztak az optimalizáláson, és a játékosok nem fognak lagot tapasztalni, ami gyakran előfordul, amikor sok eszköz van jelen bizonyos helyszíneken. Egy szörnyeteget is megpillanthattunk, amikor Ciri a hegyi égbolton átrepülve találja meg zsákmányát.
A demó egy PlayStation 5-ön futott. A csapat azt akarja demonstrálni, hogy a játék stabilan fog futni, és anno a Cyberpunk 2077 esetében tényleg technikai katasztrófa volt annak PlayStation 4 és Xbox One verziója. A bemutató a mesterséges intelligenciára és az NPC-k animációjára alkalmazott új technológiák, valamint a környezet valóságtartalmát javító rendszerek tanítására összpontosít. Mindez a Multi Character Motion projekt része, egy olyan fejlesztés, amely azt állítja, hogy Kovir, az új világ egyik régiója a képernyőn megjelenő karakterek egy részével együtt életre kelt.
A CDPR szerint a játék képes stabilan tartani a 60 FPS-t konzolokon. A 900p-n renderelt és az Unreal Engine 5-nek köszönhetően 1440p-re átskálázott techdemó bemutatta azokat a funkciókat, amelyekkel a stúdió a múltban elkövetett technikai hibák meg nem ismétlésére alapoz.
Forrás: Gamingbible, Gamestar



