A Hangar 13 képes volt valami evidens kijelentésből egy fejlesztői naplót létrehozni, ugyanis magától értetődő, hogy ez lesz a franchise eddigi legszebb epizódja…
A Mafia: The Old Country kevesebb mint két hónap múlva fog megjelenni, és a megjelenés előtt a fejlesztő Hangar 13 mindent megtesz, hogy bemutassa, mennyit fejlődött a sorozat előzménye azóta, hogy utoljára láthattuk a Mafia franchise-t. A marketinges menetelésnek így része a lent beágyazott új fejlesztői napló videó, az „Art Meets Technology”, amely azt boncolgatja, hogy az Unreal Engine 5 új technológiáinak köszönhetően mennyivel jobban néz ki a Mafia: The Old Country a sorozat többi részéhez képest.
„Ez lehetővé teszi számunkra, hogy olyan módon meséljük el a történetet, amire más technológiákkal egyszerűen nem lennénk képesek. A Metahumantól kezdve a Nanite-on át a Lumenig. Ezek mind különböző technológiák, amelyeket őszintén szólva a végletekig feszegetünk. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megragadjuk az előadás bonyolultságát, lehetővé teszi számunkra, hogy automatizáljuk a folyamat bizonyos részeit, hogy eljussunk arra a pontra, ahol valóban elkezdhetjük az emberi ujjlenyomatunkat rányomni néhány ilyen eszközre,” mondta Steve Noake művészeti igazgató.
Ivan Rylka vezető karakterművész hozzátette, hogy az Unreal Engine 5 jelentős javulást jelent ahhoz képest, amire a Hangar 13 az Epic Games legújabb engine-jének használata előtt képes volt, és magabiztosan állította, hogy nincs kétsége afelől, hogy ez lesz a franchise legjobban kinéző Mafia-játéka. Mivel a Mafia 3 az előző konzolgenerációban jelent meg, a Mafia 2 pedig az azt megelőzőben, ez teljesen evidens komment, amit nem nagyon kell boncolgatni…
Egyértelmű, hogy a Hangar 13 mindent megtesz azért, hogy a Mafia: The Old Country a lehető legjobban nézzen ki és a lehető legjobban érezze magát. Érdekes lesz látni, hogy mire megérkezik, ez több lesz-e a külsőségeknél. A játék amúgy 2025. augusztus 8-án fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.
Forrás: WCCFTech



